zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy.

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

HR FACTOR - Forum Nowoczesnych Menedżerów HR

 

18 marca 2014 r. w Warszawie odbędzie się kolejna - IV edycja konferencji HR FACTOR HR FACTOR to spotkanie menedżerów praktyków odpowiedzialnych za kreowanie i realizację polityki personalnej w swoich organizacjach. Podczas konferencji omówimy współczesne wyzwania, jakie stoją przed działami HR, najnowsze trendy i narzędzia wspomagające procesy zarządzania ludźmi.

Wydarzenie dedykowane jest ambitnym pasjonatom HR-u, którzy od konferencji branżowej oczekują wartości merytorycznych, zdobycia nowych umiejętności, efektywnego networkingu i ciekawych osobowości eksperckich.

Konferencja będzie podzielona na 2 części: seminarium (5 sesji tematycznych) i praktyczne warsztaty (3 tematy do wyboru).
Tematyka spotkań została zaprojektowana w oparciu o pogłębione analizy dokonane przy współpracy z kilkutysięczną grupą HR-owców z całej Polski.

Seminarium:
Konsumeryzacja HR - jak odpowiedzieć na aktualne potrzeby pracowników?
Aplikacje Mobilne - niesztampowe podejście do rekrutacji sposobem na kandydatów?
Gamification - nowoczesny sposób motywowania pracownika
Wielka Trójka - czy szkolenie pracownika ma jeszcze jakiś sens?
Redesign funkcji HR - rola działów HR w 2014 roku

Warsztaty:
Technologie w rekrutacji - czy proces rekrutacji może być interaktywny od samego początku? Co sprawdza się najlepiej w przyciąganiu kandydatów pasywnych? W którym kierunku podąża rekrutacja?
Walka o talenty - jaką wartość niesie ze sobą słowo "talent" dla organizacji? Dlaczego pozyskiwanie talentów może zmienić oblicze firmy? Jak ich pozyskać i utrzymać?
365 dni zaangażowania - dlaczego niektórzy menedżerowie mają w głowie wyłącznie produktywność pracy i cyferki wydajności? Czy rola HR sprowadza się wyłącznie do analizy poziomu zaangażowania i podjęciu działań naprawczych?

Do udziału w konferencji zapraszamy:

• prezesów / właścicieli firm
• dyrektorów / menedżerów / specjalistów HR
• wszystkich zarządzających zespołami ludzi

Miejsce:
Lord Hotel & Conference Center****, Warszawa, Al. Krakowska 218

Czas:
18 marca 2014 r. godz. 9.00 - 17.00

Kontakt:
Ewa Ciesielska - Koordynator Projektu
Tel.: 795-142-432
E-mail: ewa.ciesielska@hrnews.pl
Więcej szczegółów i rejestracja: http://www.hrfactor.pl

Zapraszamy!

 

 

HR News
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.