zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak specjalistów

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie postępująca transformacja technologiczna sprawia, że 65% firm planuje zwiększyć inwestycje w automatyzację. Mimo to aż 74% producentów samochodów ma trudności ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników. 

Jak ING Polska wyłania liderów

Grupa profesjonalnie zarządza talentami od roku 2000. Dział‚alność w tym zakresie obejmuje dwa programy.
Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego. Fot. Arek Zbizek Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego. Fot. Arek Zbizek

1. Program Rozwoju Kadr Menedżerskich - dla osób z dyplomem magistra i maksimum dwuletnim doś›wiadczeniem zawodowym.
- Ma on przycią…gnąć‡ absolwentów studiów magisterskich obdarzonych potencjałem menedżerskim i przygotować ich do roli zarządzają…cych - tłumaczy Izabela Gocł‚owska, menedżer w dziale Graduate Talent Management w ING. Osoby objęte tym programem uczestniczą… w działaniach takich, jak np.: mentoring, coaching, budowanie kontaktów w grupie ING czy szkolenia.
Talent Management. To proces identyfikacji i rozwoju pracowników z potencjałem (obecnie przede wszystkim dla kadry menedżerskiej). Talenty są… identyfikowane na podstawie wyników oceny rocznej, oceny potencjału wzrostowego, stylu działania zgodnego ze stworzonym przez firmę™ Profilem Lidera ING i wyników informacji zwrotnej 360 stopni. Potem tworzone są… dla nich indywidualne plany rozwoju, obejmujące m.in. coaching, mentoring, udział w projektach i szkoleniach.
- Wył‚onieni tą drogą menedżerowie uczestniczą… w rekrutacji na kluczowe stanowiska w grupie ING nie tylko w ramach polskich oddział‚ów, ale też zagranicznych - mówi Anita Piecuch, wicedyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w INGš.
2. Dodatkową… dział‚alnością… w obszarze zarzą…dzania talentami jest proces planowania sukcesji - nowy projekt w ING, który służy przygotowaniu następców dla osób piastują…cych najważniejsze stanowiska w grupie.
- Menedżerowie są… tu obję™ci szkoleniami i programami rozwojowymi, odpowiednimi do stanowisk, na jakie w przyszłoś›ci bę™dą kandydować - opowiada Agata Guzik-Rybkowska, kierownik ds. rozwoju zawodowego w ING.

Manager Magazin, Numer 2 (27) Luty 2007


Manager Magazin

 

Małgorzata Remisiewicz, Monika Kruszewska - Manager Magazin
Manager Magazin


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.