zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie. Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.

Jak ING Polska wyłania liderów

Grupa profesjonalnie zarządza talentami od roku 2000. Dział‚alność w tym zakresie obejmuje dwa programy.
Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego. Fot. Arek Zbizek Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego. Fot. Arek Zbizek

1. Program Rozwoju Kadr Menedżerskich - dla osób z dyplomem magistra i maksimum dwuletnim doś›wiadczeniem zawodowym.
- Ma on przycią…gnąć‡ absolwentów studiów magisterskich obdarzonych potencjałem menedżerskim i przygotować ich do roli zarządzają…cych - tłumaczy Izabela Gocł‚owska, menedżer w dziale Graduate Talent Management w ING. Osoby objęte tym programem uczestniczą… w działaniach takich, jak np.: mentoring, coaching, budowanie kontaktów w grupie ING czy szkolenia.
Talent Management. To proces identyfikacji i rozwoju pracowników z potencjałem (obecnie przede wszystkim dla kadry menedżerskiej). Talenty są… identyfikowane na podstawie wyników oceny rocznej, oceny potencjału wzrostowego, stylu działania zgodnego ze stworzonym przez firmę™ Profilem Lidera ING i wyników informacji zwrotnej 360 stopni. Potem tworzone są… dla nich indywidualne plany rozwoju, obejmujące m.in. coaching, mentoring, udział w projektach i szkoleniach.
- Wył‚onieni tą drogą menedżerowie uczestniczą… w rekrutacji na kluczowe stanowiska w grupie ING nie tylko w ramach polskich oddział‚ów, ale też zagranicznych - mówi Anita Piecuch, wicedyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w INGš.
2. Dodatkową… dział‚alnością… w obszarze zarzą…dzania talentami jest proces planowania sukcesji - nowy projekt w ING, który służy przygotowaniu następców dla osób piastują…cych najważniejsze stanowiska w grupie.
- Menedżerowie są… tu obję™ci szkoleniami i programami rozwojowymi, odpowiednimi do stanowisk, na jakie w przyszłoś›ci bę™dą kandydować - opowiada Agata Guzik-Rybkowska, kierownik ds. rozwoju zawodowego w ING.

Manager Magazin, Numer 2 (27) Luty 2007


Manager Magazin

 

Małgorzata Remisiewicz, Monika Kruszewska - Manager Magazin
Manager Magazin


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.