zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy.

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

Konferencja - Szef czyli coach

Organizator: Wolters Kluwer Polska, Miejsce: Warszawa, Hotel Courtyard by Mariott, Data wydarzenia: 2009-06-19.
Konferencja - Konferencja - "Szef czyli coach"€, fot. shutterstock

W dniu 19 czerwca 2009 roku w Warszawie odbę™dzie się konferencja "Szef czyli coach. Coaching wewnę™trzny szansą… na rozwój firmy". Konferencja ma dać odpowiedź na pytanie czy i kiedy szef może wykorzystywać elementy coachingu w zarzą…dzaniu swoim zespoł‚em.

Głównymi mówcami podczas konferencji bę™dą Jacek Santorski - autorytet w dziedzinie psychologii biznesu, Robert Reinfuss - doradca w zakresie zarzą…dzania personelem i laureat nagrody "Dyrektor personalny roku" oraz Ewa Wiś›niewska-Brzoza - doradca ds. rozwoju osobistego. Konferencja przeznaczona jest dla osób zarządzają…cych zespoł‚ami oraz pracowników dział‚ów HR. Szczegółowe informacje o konferencji znajdują… się na stronie www.szefczylicoach.pl. Konferencje organizuje Wolters Kluwer Polska, a partnerem merytorycznym jest firma Values - grupa firm doradczych.

Coaching wewnę™trzny.
Coaching wewnę™trzny poprzez zwię™kszenie poziomu efektywności pracowników i ich motywacji do pracy może podnieść wydajność firmy i przyczynią się do jej rozwoju.

Uczestnicy konferencji poznają… od strony praktycznej czym jest coaching wewnę™trzny oraz jakie kluczowe kompetencje powinien posiadać coach, wraz ze wskazówkami jak te kompetencje rozwijać u aktualnych menedżerów (których główne kompetencje są… inne). Zaprezentowane zostaną… także przykł‚ady wdroże programów coachingu wewnę™trznego w firmach oraz rola dział‚ów HR w jego wdrażaniu i tworzeniu wewną…trzfirmowej kultury coachingu.

Jacek Santorski: Wykorzystanie Coachingu w praktyce.

"Dobrze zaprojektowany i zrealizowany coaching to jedna z najlepszych dróg podnoszenia kwalifikacji i rozwoju utalentowanych pracowników. Współ‚cześnie szczególną… wartość ma coaching w trzech obszarach:
• dla młodych Liderów, którzy w ramach szybkiej ścieżki kariery potrzebują… zrównoważy㇠wiedzę™ specjalistyczną… i talenty managerskie z umieję™tnoś›ciami w zakresie nowoczesnego przywództwa i komunikacji. Również "czas recesji i kryzysu" wzmaga zapotrzebowanie na coaching Liderów.
• współ‚czesna sprzedaż i obsługa klienta zarówno na poziomie bezpoł›rednich kontaktów jak i organizacji tych procesów podlegają w pełni zasadzie Taflera "learn unlearn, relearn". Dlatego tak bardzo potrzebny jest coaching w tych dziedzinach.
• Coaching to unikalna formuła dzielenia się doświadczeniami, wiedzą wsparcia osobistego i rozwoju. właś›ciwie w tym zakresie służy i coachowi i coachowanemu.
Zaczę™liś›my od tego że dobrze zaprojektowany i zrealizowany coaching ma wielką… wartość i gwarantuje zwrot z inwestycji. Równie pewne jest to, ze źle zaprojektowany i źle zrealizowany coaching to wydatek na który nie może pozwoli㇠sobie żadna firma, niezależnie od tego czy dział‚amy w fazie bessy czy hossy. Mam nadzieję, że na ten temat, bardzo szczerze i otwarcie, bę™dziemy mieli możliwość porozmawiać.

Zapraszam Pań„stwa serdecznie na to spotkanie!


Robert Reinfuss. Znaczenie coachingu dla biznesu.

Jeżeli coaching miał‚by efektywnie służy㇠firmie musi stać się jedną z technik wykorzystywanych przez menedżerów i doradców w bieżą…cym zarzą…dzaniu ludźmi, a nie wydzieloną… usługą… ś›wiadczoną z rozdzielnika wybranym pracownikom.

Szczególnie istotne jest aby technika coachingu wspierała bieżą…ce i dł‚ugoterminowe interesy firmy. O skuteczności coachingu decyduje bowiem w wię™kszym stopniu jego nastawienie wprost na efekty biznesowe niż samo stosowanie techniki coachingu.

W moim wystą…pieniu, na przykł‚adach, pokażą™ jak wdrażać coaching w sposób skutecznie wspierający interesy firmy w procesie jej rozwoju i zmiany.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

Menedżerowie:
1. Dowiesz się jak wykorzystując techniki coachingu możesz wspierać swoich podwładnych.
2. Dowiesz się w jakich obszarach zarzą…dzania zespoł‚em możesz stosować techniki coachingu.
3. Dowiesz się jakich obszarów coachingu - bę™dąc "szefem" - nie powinieneś› poruszać.
4. Dowiesz się jakich kluczowych kompetencji potrzebujesz jako szef i coach i jak możesz je rozwijać.
5. Zapoznasz się z przykł‚adami wdrożeń„ programów coachingowych w innych firmach.

Szefowie i specjaliści dział‚ów HR:
1. Dowiesz się jak wspierać menedżerów w pełnieniu roli coachów.
2. Dowiesz się w jakich obszarach menedżerowie z Twojej firmy powinni otrzymywać szczególne wsparcie.
3. Dowiesz się jakie są… doświadczenia innych firm z wdrożeń„ programów coachingu wewnę™trznego.
4. Zdobę™dziesz taką samą wiedzę™ jak menedżerowie.

Szczegół‚owe informacje na temat konferencji dostę™pne są… na stronie www.szefczylicoach.pl

Osoba kontaktowa - biuro konferencji:
Daniel Lichota
Kierownik ds. Szkoleń
Wolters Kluwer Polska
Tel.: 22 535 80 75, faks: 22 535 80 76
dlichota@wolterskluwer.pl


Wolters Kluwer Polska

 

Wolters Kluwer Polska
Wolters Kluwer Polska


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.