zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów technologicznych, wspierała młode przedsiębiorstwa oraz wzmacniała współpracę z lokalnym środowiskiem IT.

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Konkurs Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi

 

15 lutego 2011 r. ruszyła XII edycja Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Mamy przyjemność zaprosi㇠do udziału w XII edycji konkursu wszystkie firmy dostrzegające wagę™ zasobów ludzkich. Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - organizator Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi od lat promuje firmy dążące do stał‚ego podnoszenia jakości kapitału ludzkiego oraz udoskonalania strategii zarządzania nim. Narodowy Bank Polski wspiera Konkurs od jego pierwszej edycji. Celem Konkursu jest badanie kondycji zzl w przedsiębiorstwach funkcjonujących na polskim rynku i upowszechnianie wiedzy o ich największych osią…gnięciach w dziedzinie zzl.

fot. IPISS fot. IPISS

Procedura Konkursu jest dwuetapowa. W pierwszym etapie firmy dokonują samooceny wypełniając specjalnie skonstruowaną ankietę. Ankieta podzielona jest na następujące działy problemowe:

  1. Świadomość strategiczna
  2. Procedury i narzędzia zzl
  3. Środowisko pracy (warunki i stosunki pracy)
  4. Efekty
  5. Największe osiągnięcie w dziedzinie zzl w roku 2011

 

W drugim etapie postępowania konkursowego przeprowadzany jest przez niezależnych ekspertów audyt firmy. Na podstawie informacji uzyskanych w obu etapach postępowania konkursowego Kapituła Nagrody Konkursu wyłania spośród firm biorących w nim udział Laureatów.

 

W skład Kapituły wchodzą m.in. Minister Pracy i Polityki Społecznej,  Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych, Prezes Polskiej Fundacji Promocji Kadr i Prezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Każdą edycję Konkursu zamyka uroczysta gala wręczenia nagród i wyróżnień oraz publikacje raportu 'Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Kreowanie nowoczesności' i opracował zawierających opisy najlepszych praktyk zzl stosowanych przez nagrodzone firmy.

 

Zdobywcami tytułu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz złotej statuetki Lidera są:
PTK Centertel  Sp. z o.o. (I edycja Konkursu - 2000 r.), BRE Bank (II edycja - 2001 r.), PTC Era Sp. z o.o.  (III edycja - 2002 r.), ComputerLand S.A. (IV edycja - 2003 r., V edycja - 2004 r. oraz VI edycja - 2005 r.), Sonion Polska Sp. z o.o. (VII edycja - 2006 r.), Michelin Polska S.A. (VIII edycja - 2007 r. oraz  IX edycji - 2008 r.), TP SA (X edycja - 2009 r.), Grupa LOTOS S.A (XI edycja).

 

Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi

 

więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.ipiss.com.pl/lider/

 

KarieraManagera.pl

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.