zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie. Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.

Makro Cash & Carry - trzy sposoby wyłaniania liderów

Firma znaczną czꙶć kadry menedżerskiej rekrutuje społ›ród własnych pracowników. Cennym źródł‚em pozyskiwania talentów są… również ogólnopolskie konkursy promujące zdolne osoby.
Jeroen De Groot, prezes Makro Cash & Carry Polska. Fot. Arek Zbizek Jeroen De Groot, prezes Makro Cash & Carry Polska. Fot. Arek Zbizek

- Takim konkursem jest 'Euromanager', w którym Makro wspiera drużyny akademickie i 'Grasz o staż', umożliwiający pozyskiwanie najlepszych studentów i absolwentów - tłumaczy Ewa Suchorzebrska-Bębenek, menedżer pionu personalnego ds. szkoleń i rozwoju MC&C.
Dla osób dobrze rokujących i chcąćych robić karierę zawodową w firmie na szczeblu krajowym lub mię™dzynarodowym przygotowano trzy programy. Zarzą…dzanie nimi odbywa się w ścisłej współpracy pionu personalnego z kadrą kierowniczą spół‚ki.
Development Center - tu trafiają młode talenty. W programie mogą wziąć udział osoby mówiące biegle po angielsku, z przynajmniej dwuletnim stażem na dotychczasowym stanowisku. Mają możliwość przyjrzenia się własnym silnym stronom i możliwoś›ciom. Po odbyciu dwudniowego szkolenia kursanci otrzymują osobisty plan rozwoju zawodowego.
High Potentials to program, który ma na celu zapewnienie obsady na kluczowych stanowiskach w kraju i w strukturach mię™dzynarodowych firmy. Każdego roku odbywa się więc ocena potencjału rozwojowego pracowników, podczas której bezpoł›redni przełożeni rekomendują osoby mogące w przyszłoś›ci awansować na wyższe stanowisko. Pracownik objęty tym programem musi speł‚niać dodatkowe kryteria, takie jak odpowiedni poziom wykształcenia i znajomość języka angielskiego, dostosowane do poziomu zarzą…dzania. Uczestnicy programu High Potentials biorą udział w projektach firmowych realizowanych lokalnie, centralnie, a także w zespoł‚ach mię™dzynarodowych. Dodatkowo uczestniczą w szkoleniach i konferencjach, zgodnie ze swoimi potrzebami rozwojowymi.
Apollo - podczas tegorocznego programu rozwoju szkoli się przyszłych decydentów szczebla mię™dzynarodowego. Po jego ukończeniu są… oni gotowi do zajęcia odpowiedzialnych stanowisk w firmie. Do Apollo często trafiają osoby, które mają już za sobą uczestnictwo w programie High Potentials. Poza szkoleniami i seminariami dotyczą…cymi różnych projektów, uczestnicy programu korzystają z intensywnego doradztwa mentorów.

Manager Magazin, Numer 2 (27) Luty 2007


Manager Magazin

 

Małgorzata Remisiewicz, Monika Kruszewska - Manager Magazin
Manager Magazin


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.