zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie. Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.

Nowy Szef Biura reklamy Harvard Business Review Polska

Od 11.12.2009 w Biurze Reklamy magazynu Harvard Business Review Polska funkcję p.o. Dyrektora dział‚u pełni Katarzyna Gapińska-Prokopczyk.  
fot. logo Harvard Business Review Polska fot. logo Harvard Business Review Polska

Związana z biurem reklamy magazynu od ponad 4 lat Pani Katarzyna Gapińska-Prokopczyk odpowiedzialna bę™dzie za bieżą…cą koordynacje pracy dział‚u i jego rozwój. Głównym wyzwaniem jest stworzenie kompleksowych rozwiązań reklamowych poł‚Ä…czonych z działaniami o charakterze BTL oraz rozwinięcie oferty promocji internetowej HBRP. Wyjątkowa infrastruktura polegającą na działaniach o charakterze edukacyjnym i eventowym poparta marką Harvard Business Review oraz świetny zespół gwarantują tworzenie unikalnej propozycji wartości dla klientów. "Awans Pani Katarzyny wynika z oceny jej kompetencji i wkładu w dotychczasowy rozwój firmy" - powiedział‚ Andrzej Jacaszek, Wydawca Harvard Business Review Polska. Zanim zaczęła pracę w HBRP Katarzyna Gapińska-Prokopczyk przez  4 lata pracowała w dziale reklamy Businessman Magazine. Jest absolwentką kierunku Zarzą…dzanie i Marketing Szkoły Głównej Handlowej.


Harvard Business Review Polska jest polskojęzycznym wydaniem najbardziej prestiżowego wydawnictwa menedżerskiego na ś›wiecie - Harvard Business Review - od ponad 80 lat dostarczającego kadrze kierowniczej informacji o najnowszych trendach biznesowych. W magazynie publikowane są… nowatorskie koncepcje, idee i tezy, opracowywane przez cenionych ekspertów, akademików i wybitnych praktyków biznesu. Polskie wydanie pisma ukazuje się od 2003 roku i składa się w 70% z tłumaczeń najciekawszych artykułów z bieżą…cych wydań wersji oryginalnej pisma, a w pozostałej czꙶ›ci z tekstów i komentarzy polskich autorów. Tematyka magazynu obejmuje obszary zarzą…dzania takie jak: przywództwo, motywowanie, strategia, marketing, finanse i inne. Harvard Business Review ma ponad pół miliona prenumeratorów na cał‚ym ś›wiecie.

ICAN Institute jest wydawcą polskiej edycji Harvard Business Review. Ponadto Instytut specjalizuje się w organizacji konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych - jest mię™dzy innymi organizatorem cyklicznych konferencji takich jak Autorytety Zarządzania i Executive Briefings. Od 1997 roku ponad 8700 menedżerów reprezentujących firmy z cał‚ej Polski wzięło udział w konferencjach i szkoleniach zorganizowanych przez Instytut.
 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.