zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy.

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

To już pewne -€“ kryzys dobiega końca

Już dziś chciałbyś dowiedzie㇠się  jak przy pomocy tego samego  zespoł‚u pracowników zrealizować więcej bieżą…cych projektów? Jak wykorzystać  serwisy  społ‚ecznościowe  w rekrutacji i employer brandingu, jak  najlepiej dobrać kandydata do stanowiska pracy.
Konferencja, fot. shutterstock Konferencja, fot. shutterstock

Niepowtarzalną okazję by odpowiedzie㇠sobie na te i inne pytania z zakresu HR  mieli uczestnicy konferencji "Zarzą…dzanie kapitałem ludzkim u progu powrotu koniunktury". materiał‚y z  jednej z najciekawszych konferencji HR ostatnich miesięcy można znaleźć‡ na stronie http://www.ceib.com.pl/hr.html.

Centrum Edukacji i Biznesu zorganizowało 21 kwietnia 2010 roku kolejny event z cyklu "Pozytywny wizerunek organizacji", tym razem w warszawskim Centrum Zielna. Spotkanie zgromadziło ponad 100 przedstawicieli kadry zarządzają…cej dział‚ów HR czołowych producentów, branży FMCG, przemysłu, handlu i usług. Uczestnicy mieli niepowtarzalną okazję dowiedzie㇠się jak efektywnie zarzą…dzać rekrutacją pracowników przy pomocy innowacyjnych metod i narzę™dzi.

Podczas konferencji przyznano nagrodę Złotego Horyzontu dla firmy DMZ Chemak oraz Srebrnego Horyzontu dla firmy Microsoft za najbardziej przydatne zdaniem uczestników rozwiązania informatyczne i metodyki dla HR.
Podczas konferencji można było dowiedzie㇠się na przykł‚adzie min. Macrologic SA, jak stworzy㇠nowoczesną organizację otwartą na pracownika i klienta.  Przedstawiciel GoldenLine.pl, Konrad Jarowski pokazał jak dziś efektywnie można wykorzystać serwisy społ‚ecznościowe w rekrutacjach i employer brandingu. Ile nadmiarowej pracy wykonuje się dziś w Działach Personalnych uświadamiał‚ zgromadzonych Sebastian Smołucha z SIMPLE Software. O szczegółach rozwiązań HR w praktyce, mówił Jarosław Szybiński, przedstawiciel Microsoft, nagrodzony przez zgromadzonych za najbardziej przydatne rozwiązania informatyczne Srebrnym Horyzontem HR. Zastosowanie narzę™dzi informatycznych w procesach ewaluacji pracowników na przykł‚adzie oceny kompetencji 360° i oceny efektywności omówił Waldemar Lipiński z DMZ Chemak. Rozwiązaniu z DMZ Chemak uczestnicy konferencji przyznali Złoty Horyzont HR za najlepsze rozwią…zanie zaprezentowane podczas tegorocznego najważniejszego wydarzenia w branży HR. Optymalna realizacja procesów HRM to domena Asseco Business Solutions. Udowodnił to swoim wystąpieniem  Marcin Warzycha. Natomiast niezrównany Piotr Rówiński z PricewaterhouseCoopers omówił standardy i korzyści biznesowe z Audytu SAS 70 w obszarze płac. Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia reprezentowane przez prezesa zarządu mówiło o trendach na rynku pracy u progu powrotu koniunktury. Spotkanie podsumował przedstawiciel PricewaterhouseCoopers, mówiąc o  finansowych aspektach polityki personalnej.

Już dziś wiemy, że odbę™dzie się kolejna edycja, o której z przyjemnościa poinformujemy.

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.