zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie. Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.

Twoja Kariera - wywiad z Barłomiejem Ślusarczykiem, Dyrektorem ds. Rozwoju Rynków w Wolters Kluwer Polska

Trwa cykl 6 Konferencji biznesowych 'Twoja Kariera'. Każda konferencja podzielona jest na dwie czꙶ›ci. Jedna dedykowana jest pracodawcom i druga poł›więcona pracownikom. Skąd idea i pomysł na zorganizowanie spotkań o takiej właśnie formule? Na te pytania odpowiada Bartłomiej Ślusarczyk - Dyrektor ds. Rozwoju Rynków, Wolters Kluwer Polska.
Bartłomiej Ślusarczyk Bartłomiej Ślusarczyk

Skąd idea zorganizowania cyklu konferencji biznesowych Twoja Kariera?
Projekt "Twoja Kariera" rozpoczyna się w momencie, gdy na rynku mamy do czynienia ze stopniowo oddalającym się kryzysem, który pokazał, że organizacje a tym samym pracownicy muszą by㇠przygotowani na nowe wyzwania, szybkie dopasowanie do nowych warunków i szukanie innowacyjnych rozwiązań. właśnie zmiany, przed którymi aktualnie stoją pracodawcy i sami pracownicy był‚y inspiracją dla wydawnictwa Wolters Kluwer Polska do zorganizowania wydarzenia, które pozwoli na zaprezentowanie i omówienie najważniejszych wyzwań, przed którymi stoją zarówno pracownicy jak i pracodawcy.
Co ważne, jest to cykl konferencji otwartych, w którym udział możliwy jest tylko na podstawie rejestracji na stronie projektu: www.kariera.abc.com.pl

Dlaczego konferencja odbywa się w aż 6 miastach ?
Zmiany, które zachodzą w polskiej gospodarce oraz ich siła oddział‚ywania na poszczególnych pracodawców maja zupełnie inne natężenie w różnych regionach Polski dlatego też wydawnictwo Wolters Kluwer zdecydowało się przygotować nie jedną konferencją ale cykl sześciu konferencji w różnych miastach, tak aby uczestnicy zarówno po stronie pracowników jak również pracodawców mieli dostęp do najbardziej szczegółowych i aktualnych dla danego regionu rozwiązań.

Gdzie odbę™dą się najbliższe konferencje Twoja Kariera?
W kwietniu zapraszamy na konferencje we Wrocławiu i Gdańsku, w maju odbę™dą się konferencje w Poznaniu i Łodzi. Ostatnia konferencja podsumowująca cały cykl odbę™dzie się 8 czerwca w Warszawie.

Jakie zagadnienia poruszone zostaną w czꙶ›ci dla pracodawców?
Zależy nam na pokazaniu narzę™dzi i rozwiązań z obszaru rekrutacji, przyciągnięcia i utrzymania talentów, budowania wizerunku, nowoczesnych narzę™dzi do zarzą…dzania kapitałem ludzkim, zmian w prawie pracy oraz na tematach z obszaru szkoleń i rozwoju. Wystąpienia w ramach konferencji prowadzą eksperci z takich firm jak: PricewaterhouseCoopers, Monster Worldwide Polska, Advisory Group TEST Human Resources, Personel Plus, GoldenLine.pl, Sage, Altkom, Universum Polska oraz Landster Business Development Center.

Czym więc różni się czꙶć dedykowana pracownikom. Czy podejmowane są… inne zagadnienia?
Czꙶć popoł‚udniowa dedykowana jest wybranym pracownikom i studentom. Zapraszamy do udziału w tej czꙶ›ci te osoby, które poważnie i w przemyślany sposób budują swoją ścieżkę kariery i rozwój zawodowy. Zapraszamy grupę osób, które są… lub chcą się znaleźć‡ w grupie high potentials, do talentów, które przyczyniaja się w znaczący sposób do rozwoju organizacji. Czꙶć ta ma również bardziej praktyczny charakter. Obok wystąpień warsztatowych dotyczą…cych pisania CV i udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, pojawiają się tematy dotyczące aktualnych wymagań pracodawców, metod budowania ścieżki kariery, jak również porady samych pracodawców dotyczące oczekiwań wobec kandydatów do swoich firm.

Warto również pokreślić, że niezależnie od czꙶ›ci wykładowej przy stolikach eksperckich dyżurować bę™dą specjaliści, z którymi można porozmawiać na tematy: Jak kształtuje się wynagrodzenie pracowników w danej branży/sektorze/na stanowisku? Jakie programy rozwojowe z zakresu zarzą…dzania talentami warto stosować? Z jakich narzę™dzi do rekrutacji warto korzystać? Po jakie technologie HR sięgać? Jaką ofertę dla pracowników mają najlepsi pracodawcy w regionie? Jak dostać pracę w wymarzonej firmie?

 

Portal KarieraManagera.pl objął cykl Konferencji 'Twoja Kariera' patronatem.
W imieniu cał‚ej Redakcji zapraszamy do wzięcia udziału w Konferencji.
Wszelkie informacje na temat kolejnych cykli znajdą Pań„stwo na stronie www.kariera.abc.com.pl.

 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.