Projekt Manager

TeamQuest Sp. z o.o.

Data publikacji: 24.11.2025 Do końca oferty:

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

TeamQuest Sp. z o.o.

TeamQuest Sp. z o.o.
Dynamicznie rozwijającego się polskiego Software House, specjalizujący się w projektowaniu i tworzeniu nowoczesnych produktów cyfrowych dla klientów z Polski i zagranicy. Firma łączy wysoką jakość technologii z partnerskim podejściem do współpracy oraz dużą elastycznością w realizacji projektów. Pracują w zwinnych metodykach, stawiając na transparentność, dobrą komunikację i realny wpływ zespołu na kształt dostarczanych rozwiązań. Organizacja oferuje środowisko sprzyjające rozwojowi, kulturę opartą na zaufaniu oraz swobodę działania, co pozwala specjalistom brać pełną odpowiedzialność za prowadzone projekty.

Projekt Manager

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie)

Numer referencyjny: 101380/karieramanagerapl

Wymiar pracy: Pełny etat


Wymagania:

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na stanowisku Project Managera w branży IT.
  • Znajomość metodologii zwinnych: Scrum, Kanban (mile: SAFe).
  • Dobra znajomość narzędzi: JIRA, Confluence, MS Project / analogiczne.
  • Umiejętność zarządzania budżetem, harmonogramem i ryzykiem w projekcie.
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Samodzielność, wysoka kultura pracy, umiejętność budowania relacji z klientem.


Dodatkowe atuty:

  • Umiejętności interpersonalne, mentoring lub doświadczenie w kierowaniu zespołem.
  • Znajomość środowiska międzynarodowego lub pracy z klientem zagranicznym.


Oferujemy:

  • Umowę B2B.
  • Elastyczne godziny pracy + możliwość pracy całkowicie zdalnej.
  • Wysokiej jakości sprzęt potrzebny do pracy.
  • Możliwość uczestniczenia w meetupach, kursach online, konferencjach.
  • Integracje firmowe, wyjazdy, dobra atmosfera pracy.

Pakiet medyczny i karta sportowa.


Obowiązki:

  • Pełna odpowiedzialność za projekty software'owe: zakres, harmonogram, budżet, jakość.
  • Koordynacja zespołów wielofunkcyjnych (programiści, UX/UI, QA, analitycy).
  • Kontakt z klientem, budowanie relacji oraz wspieranie osiągania jego celów biznesowych.
  • Raportowanie statusu projektu, dokumentacja decyzji, aktualizacja narzędzi takich jak JIRA, Confluence.
  • Identyfikacja okazji do rozwoju projektu: upselling, nowe usługi, skalowalność.