zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

SOFTSWISS po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł Europejskiego Pracodawcy Roku 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku podczas gali SBC Awards Europe 2025. To wyróżnienie podkreśla zaangażowanie firmy w budowanie kultury zorientowanej na pracowników.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

SOFTSWISS stawia na rodziny – druga edycja Kids Camp w Polsce

Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zorganizowała w tym roku drugą edycję wielokrotnie nagradzanego obozu letniego dla dzieci, który odbył się w dniach 27 lipca – 6 sierpnia nad Jeziorskiem. Z inicjatywy skorzystało ponad 100 dzieci pracowników z centrów rozwoju partnerów marki w Warszawie i Poznaniu, a także z dziesięciu innych krajów. Projekt stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesu SOFTSWISS w Polsce – regionie, który odgrywa istotną rolę w globalnym ekosystemie badań i rozwoju firmy.

 

Bruno Even nowym prezesem Airbus Helicopters

 

Amsterdam, 14 lutego 2018 r. - Airbus SE (skrót giełdowy: AIR) mianował Bruno Even’a (49 lat) prezesem Airbus Helicopters. Nowy prezes obejmie stanowisko 1 kwietnia 2018 r. Bruno Even będzie podlegał prezesowi Airbusa Tomowi Endersowi i wejdzie do Komitetu Wykonawczego firmy.


Bruno Even przechodzi do Airbusa z firmy Safran, gdzie był prezesem dywizji ds. napędów śmigłowcowych od 2015 r. Zastąpi on Guillaume’a Faury, który w przyszłym tygodniu przejmie obowiązki prezesa Airbus Commercial Aircraft.

 

"Bardzo się cieszę, że mogliśmy przyciągnąć do Airbusa doświadczonego menedżera, jakim jest Bruno Even", powiedział Tom Enders, prezes Airbusa. "Bruno piął się po kierowniczych szczeblach kariery w firmie Safran już w bardzo młodym wieku. Jego szeroka wiedza na temat branży śmigłowcowej i silna koncentracja na kliencie w połączeniu z doświadczeniem programistycznym

i inżynieryjnym sprawiają, że jest idealnym następcą Guillaume’a Faury i będzie kontynuował naszą podróż w kierunku ciągłych ulepszeń w bardzo wymagającym środowisku biznesowym".


Bruno Even jest absolwentem paryskiej Ecole Polytechnique. Karierę rozpoczął we francuskim Ministerstwie Obrony w 1992 r., gdzie był odpowiedzialny za rozwój kosmicznych komponentów dla satelity Helios II. W 1997 r. został doradcą technicznym dyrektora ds. strategicznych, bezpieczeństwa

i rozbrojenia we francuskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych. W 1999 r. podjął pracę w firmie Safran Helicopter Engines (dawniej Turbomeca), gdzie piastował szereg stanowisk kierowniczych aż po wiceprezesa wykonawczego ds. wsparcia i usług. W latach 2013-2015 był prezesem Safran Electronics & Defense (dawniej Sagem).

 


***

Informacje o Airbus
Airbus jest globalnym liderem branży lotniczej, kosmicznej i powiązanych gałęzi przemysłu. W 2016 r. wygenerował przychody

w wysokości 67 miliardów euro przy zatrudnieniu w przybliżeniu 134 000 osób. Airbus oferuje najszerszą gamę samolotów komunikacyjnych mogących zabrać na pokład od 100 do 600 pasażerów. Airbus jest również europejskim liderem produkcji samolotów do tankowania w powietrzu, bojowych, transportowych i do określonych misji, oraz europejskim numerem jeden

i światowym numerem dwa w dziedzinie systemów kosmicznych. W sektorze śmigłowcowym Airbus oferuje najbardziej efektywne rozwiązania wiropłatów cywilnych i wojskowych na całym świecie.

 

Kontakt dla mediów

Guillaume Steuer

+ 33 (0) 6 73 82 11 68     guillaume.steuer@airbus.com

 

Materiał partnerski


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.