Business Development Manager

Randstad Polska Sp. z o.o.

Data publikacji: 28.11.2025 Do końca oferty:

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

Dla naszego klienta - polskiego oddziału węgierskiej firmy z sektora Influencer Marketingu poszukujemy doświadczonej i zorientowanej na cel osoby na stanowisko Business Development Manager.

To wyjątkowa szansa, by stać się kluczową postacią w ekspansji na polski rynek. Dołączysz do międzynarodowej grupy, która łączy zaawansowaną technologię z kreatywnymi kampaniami. Szukamy osoby, która ma udokumentowane sukcesy w budowaniu portfela klientów B2B/Enterprise oraz głębokie zrozumienie mechanizmów rządzących rynkiem marketingu, reklamy lub mediów.

Jeśli masz 3–5 lat doświadczenia w sprzedaży usług B2B (idealnie dla agencji marketingowej/mediowej), jesteś samodzielny i chcesz pracować na autonomicznym stanowisku z realnym wpływem na globalny wzrost firmy - ta oferta jest dla Ciebie!

Business Development Manager

Nr ref.: 373/11/2025/BS/265767/karieramanagerapl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • konkurencyjny pakiet wynagrodzeń

  • prywatny pakiet opieki zdrowotnej (w całości pokrywany przez firmę) - pakiet Medicover Zdrowie Premium

  • przyjazny i międzynarodowy zespół o praktycznym podejściu

  • płaską struktura organizacyjną i otwartą kulturę korporacyjną

  • ciekawe wyzwania w renomowanej niemieckiej grupie agencyjnej, największym dostawcy usług influencer marketingu w Europie

  • największe portfolio rozwiązań z zakresu marketingu influencerskiego, które oferują naszym klientom prawdziwą wartość dodaną

  • możliwości rozwoju osobistego i bezpośredniego udziału w kształtowaniu sukcesu naszej firmy

  • elastyczny model pracy łączący pracę w biurze i zdalną

 

Zadania

  • pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długoterminowych relacji biznesowych

  • identyfikowanie możliwości i nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami (działania informacyjne, networking, webinaria itp.)

  • zarządzanie i pielęgnowanie relacji z obecnymi klientami, w tym obsługa naszej obecnej bazy klientów i reagowanie na potencjalnych klientów z różnych kanałów

  • udział w całym cyklu sprzedaży – od pozyskania potencjalnego klienta do podpisania umowy

  • przygotowywanie dostosowanych ofert i propozycji, które spełniają konkretne potrzeby i oczekiwania klientów

  • współpraca z zespołem marketingowym w celu opracowania i realizacji skutecznych strategii marketingowych B2B, przy jednoczesnym zrozumieniu i uwzględnieniu wyzwań związanych z zarządzaniem marką klientów, aby zapewnić trafność i skuteczność działań

  • ścisła współpraca z naszym zespołem ekspertów ds. zarządzania projektami, którego wysoka jakość usług jest kluczowym czynnikiem wpływającym na zadowolenie klientów i ich długoterminową lojalność

  • świadomość, że proces sprzedaży nie kończy się wraz z podpisaniem umowy – zapewnienie płynnego przekazania spraw i utrzymanie zaangażowania po sprzedaży w celu budowania zaufania, identyfikowania nowych możliwości i przyczyniania się do powtarzalności transakcji

  • analiza wyników sprzedaży, informacji zwrotnych z rynku i zachowań klientów w celu proponowania nowych strategii i udoskonalania istniejących podejść

 

Oczekujemy

  • kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B w obszarze marketingu marki, najlepiej w firmie z branży FMCG lub jako account manager po stronie agencji

  • podejścia zorientowanego na cel i wyniki

  • silnych umiejętności koncepcyjnych i zdolności przekładania potrzeb i celów klienta na atrakcyjne koncepcje marketingowe, które są zarówno emocjonalnie angażujące, jak i racjonalnie przekonujące

  • wyjątkowej umiejętności wywierania wpływu i zdolność sprzedawania złożonych nowych pomysłów i propozycji wymagającym klientom

  • silnej motywacji i umiejętności samoorganizacji, pozwalające na samodzielną pracę nad własnymi planami działania w celu rozwoju klienta i zapewnienia wzrostu biznesowego

  • dobrej znajomości współczesnego środowiska marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych

  • zaawansowanej znajomości języka angielskiego w biznesie

 

Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Podobne oferty pracy

Dyrektor ds. Dystrybucji

Hermes Invest

Rozwój i zarządzanie dystrybucją produktów firmy na terenie Polski. Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu. Negocjacje z sieciami handlowymi, dystrybutorami oraz sektorem ...

Warszawa (mazowieckie)

27.11.2025

Dodaj do ulubionych

Junior Project Manager (k/m)

Trenkwalder

wsparcie zespołu operacyjnego w planowaniu i realizacji projektów, branie udziału w spotkaniach dotyczących obecnie prowadzonych projektów, wsparcie w przygotowywaniu raportów, materiałów, prezent ...

Warszawa (mazowieckie)

07.12.2025

Dodaj do ulubionych

Kierownik ds. Sprzedaży w segmencie prefabrykacji

Pekabex Sp. z o.o.

kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży produktów i usług firmy, analiza techniczna dokumentacji, wykonywanie ofert handlowych, wstępna koordynacja procesu budowlanego wewnątrz struktu ...

Warszawa (mazowieckie), Mszczonów (mazowieckie)

07.12.2025

Dodaj do ulubionych