zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

O ZAROBKACH CZASEM NIE ROZMAWIAMY NAWET Z RODZINĄ

Na pytanie „Kto wie, ile zarabiasz?” 7 proc. specjalistów odpowiada „nikt”. Jeśli Polacy dzielą się informacją o swoich zarobkach, to zazwyczaj z najbliższymi osobami – partnerami, rodzicami i przyjaciółmi. Jednak jak wynika z raportu Hays i kancelarii Baker McKenzie, w gronie pracowniczym wynagrodzenia wciąż spowija mgła tajemnicy, a w firmach zasadniczo nie rozmawia się o płacach.

19% firm finansów i nieruchomości mówi o zwolnieniach, ale 46% organizacji nie planuje zmian w zespołach

Od kwietnia do końca czerwca 3 na 10 firm z sektora finansów & nieruchomości chce zatrudniać nowych pracowników, a zmniejszenie liczby etatów przewiduje 2 na 10 organizacji. Niemal połowa pracodawców (46%) nie chce w nadchodzących miesiącach zmian kadrowych, jedynie 3% respondentów nie zna planów najbliższy czas. Takie dane płynął z raportu „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”, w ramach którego firmy zdradzają swoje plany rekrutacyjne na II kwartał tego roku. 

Porównanie koszyków zakupowych w 2023 roku

Wysoka inflacja daje się we znaki mieszkańcom niemal całej Europy. W obliczu rosnących cen Polska wciąż stanowi atrakcyjny kierunek emigracji zarobkowej dla pracowników ze wschodu. Dla obywateli Ukrainy, Mołdawii, Białorusi czy Gruzji miesięczna płaca minimalna w Polsce jest nawet cztery razy większa, podczas gdy ceny produktów spożywczych są niższe lub pozostają na zbliżonym poziomie.

Wpływ wyników wyborów w USA na globalny rynek nieruchomości

Region EMEA jest zróżnicowany pod względem geopolitycznym, co w kontekście wygranej Joe Bidena i Partii Demokratycznej oznacza szereg konsekwencji natury ekonomicznej i biznesowej, które należy wziąć pod uwagę. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo ...

Co każdy menadżer powinien wiedzieć na temat międzynarodowych przelewów walutowych?

 

Prowadząc własny biznes, jak również będąc managerem w większej korporacji coraz częściej współpracujemy z partnerami biznesowymi zza granicy, jak również nasze firmy obsługują klientów zagranicznych. Udana współpraca polega między innymi na niezakłóconym przepływie środków pieniężnych w różnych walutach. Mimo, iż przelewy międzynarodowe do standardowa usługa bankowa, to warto z uwagi na koszty przelewów rozeznać się na rynku alternatywnych możliwości przesłania środków pieniężnych w obcej walucie.

 

 

Najtańsze przelewy walutowe do USA, UE

 

W wygodny sposób, szybko i sprawnie wysłać można pieniądze zarówno w dolarach amerykańskich, funtach brytyjskich jak i euro, frankach szwajcarskich korzystając z kantoru internetowego. Najkorzystniejszą ofertą w tym zakresie dysponuje kantor.pl realizując przelewy walutowe do UE i nie tylko z opłatą stałą, niezależną od sumy przelewu, w kwocie 3zł i 5zł. Warto zaznaczyć, iż oszczędności na opłatach to nie jedyna zaleta jaką kantor online się wyróżnia. Atrakcyjne kursy walut w kantor.pl pozwalają zaoszczędzić na kursie wymiany co jest dodatkową korzyścią obok szybkości realizacji przelewu zagranicznego, wygody wydania dyspozycji online, kompleksowej oferty w jednym serwisie z dostępem do bieżących informacji z rynku walutowego.

 

Operacje bankowe

 

Przelewy zagraniczne do Anglii realizowane za pośrednictwem banków najczęściej nie są korzystne dla klientów z uwagi na wysokie opłaty transakcyjne, nie rzadko po stronie banku wysyłającego i odbierającego, a i banków pośredniczących w transakcji. Dodatkowo kursy walut w bankach nie są atrakcyjne. Mając to na uwadze warto rozważyć wymianę środków i ich przelewanie również online i również za pośrednictwem bezpiecznego operatora z przyjaznego panelu transakcyjnego użytkownika kantoru online. Przy większych sumach środków nawet kilkanaście setnych grosza różnicy kursowej może dać spora sumę oszczędności. Warto też wiedzieć, iż w przeciwieństwie do banków w kantorach internetowych możemy negocjować wysokość kursu wymieniając większe sumy.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.