zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

SOFTSWISS stawia na rodziny – druga edycja Kids Camp w Polsce

Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zorganizowała w tym roku drugą edycję wielokrotnie nagradzanego obozu letniego dla dzieci, który odbył się w dniach 27 lipca – 6 sierpnia nad Jeziorskiem. Z inicjatywy skorzystało ponad 100 dzieci pracowników z centrów rozwoju partnerów marki w Warszawie i Poznaniu, a także z dziesięciu innych krajów. Projekt stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesu SOFTSWISS w Polsce – regionie, który odgrywa istotną rolę w globalnym ekosystemie badań i rozwoju firmy.

SOFTSWISS świętuje 16-lecie działalności: od start-upu do globalnego lidera innowacji z silną obecnością w Polsce

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, obchodzi w lipcu 16-lecie swojej działalności. Firma, która zaczynała jako niewielkie studio internetowe, dziś należy do czołówki globalnych innowatorów w branży technologicznej. Polska odgrywa w tym rozwoju istotną rolę - obecnie zespół SOFTSWISS liczy ponad 2000 specjalistów na całym świecie, z czego niemal połowa pracuje właśnie w Polsce.

Konferencja Dni HR 2025: o przyszłości pracy i roli działów HR

Jak odnaleźć się w rzeczywistości, w której sztuczna inteligencja, nowe pokolenia pracowników i zmieniające się modele pracy stawiają przed HR-owcami zupełnie nowe wyzwania? Odpowiedzi na te pytania będą szukać uczestnicy konferencji Dni HR 2025, która odbędzie się 25 czerwca w Katowicach. Organizatorem wydarzenia jest firma SGP – Training & Consulting.

Wzrost efektywności sprzedaży przy użyciu BI i technologii mobilnych

Potężniejsze zasoby pamięci pozwalają przetwarzać i gromadzić więcej danych. Szybszy internet mobilny umożliwia sprawniejszą komunikację.


Firmy od zawsze analizowały swoje działania. Wcześniej nie miały jednak odpowiednich narzędzi ani dostępu do tak olbrzymiej ilości danych. Bez wsparcia technologicznego przedstawiciele nie byliby w stanie zgromadzić tak wielu informacji, pochodzących z tak wielu wartościowych źródeł.Trzeba pamiętać, że praca przedstawiciela w terenie nie polega tylko na zbieraniu zamówień.Dyrektor handlowy i marketingu czy kierownik regionalny - w oparciu o dostępne dane i dysponując odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi - są w stanie budować, weryfikować i modyfikować strategie rozwoju.
Zapraszamy do udziału w konferencji 'Wzrost efektywności sprzedaży, marketingu, promocji przy użyciu narzędzi BI i technologii mobilnych' już 8 września w Warszawie.

Prelekcje wygłoszą m.in.:

  • Bartłomiej Juszczyk - dyrektor zarządzający Grupy Adweb - 'Marketing mobilny, który podąża - dosłownie - za klientem'
  • Dawid Pawłowski, Chief Digital Officer | Aforti Holding S.A. - 'BI(e) Mobile - BI w tabletach i smartfonach... mobile analytics'
  • Iwo Szapar - General Manager - Shopgate Polska
  • Michał Giera - CEO - Snapp

http://multiexpo.pl/bi-i-technologie-mobilne

 

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.