zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Błyskotliwy menedżer - Co dobry menedżer wie, robi i mówi

Łatwo dostrzec dobre i złe nawyki kierownicze u innych ludzi. Znacznie trudniej dostrzec je u samego siebie. A jeszcze trudniej określić, co należałoby zmienić, żeby samemu stać się doskonałym menedżerem. Co takiego wie, robi i mówi dobry menedżer, że tak świetnie wypeł‚nia swoje funkcje? Kto chce poznać odpowiedź na to pytanie, powinien sięgnąć po książkę "Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi" Nica Peelinga. Przedstawiono w niej najlepsze praktyki i doświadczenia dotyczące zarzą…dzania ludźmi, przywództwa, kultury organizacyjnej, organizacji zespoł‚u pracowniczego, budowy relacji z organizacją, metod zarzą…dzania firmą, promocji firmy i jej produktów oraz zarzą…dzania projektami.
Menedżer, fot. PWE Menedżer, fot. PWE

W czasach kryzysu umieję™tnoś›ci menedżerskie stają się szczególnie ważne - dobrze zarzą…dzana firma ma szanse przetrwać na rynku. Dlatego sekrety sprawnego zarzą…dzania opisane w książce zainteresują każdego menedżera ś›redniego szczebla - bo do nich właśnie jest ona adresowana. Zostały tu także zawarte odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez menedżerów, a sformułowane na tej podstawie rady mogą pomóc rozwiązać problemy pojawiające się w codziennym funkcjonowaniu firmy.

Ksią…żka dostępna jest na stronie Wydawnictwa: www.pwe.com.pl

Opinie pierwszych Czytelników o książce:

Czuję czasem potrzebę doszkolenia się™. Sięgam wtedy po książkę, która obiecuje, że odkryje przede mną sekrety sukcesu w biznesie. Zwykle jednak okazuje się rozczarowaniem... Ksią…żka Peelinga "Błyskotliwy menedżer" jest inna - naprawdę otworzyła mi oczy na wiele spraw. Przeczytałam ją… jednym tchem. I tym razem wreszcie nie żałuję wydanych pienię™dzy.

Emilia Karpowicz, Agencja Reklamowa KATHIA (http://www.kathia.pl)

Nikt nie chce by㇠złym menedżerem. Mimo to jest ich wielu… Jak więc się upewnić, że nie jesteś jednym z nich? To jedna z nielicznych książek, które warto przeczytać od począ…tku do końca. Wydobywa to, czym różnią się najlepsi menedżerowie od tych po prostu dobrych i przetwarza to w przystępną, łatwo przyswajalną wiedzę. Wielu książkom amerykań„skim zarzuca się, że nie przystają do polskich realiów. W tym wypadku tak nie jest. Jest to pierwsza książka, którą polecam każdemu, kto właśnie rozpoczął karierę menedżera.

Paweł‚ Szymański, Sailing Club “Yachting Morski" (www.yachtingmorski.pl)

O autorze:
Nic Peeling przez ponad 10 lat pracował jako menedżer operacyjny w QinetiQ, jednej z najwię™kszych na ś›wiecie firm oferujących rozwiązania z zakresu obronności i bezpieczeństwa. Wcześ›niej zajmował się w tym przedsiębiorstwie rozwojem oprogramowania i za swoje osią…gnię™cia otrzymał nagrodę brytyjskiej królowej. Ma tytuł doktora nauk informatycznych przyznany przez Oxford University. Nic Peeling pamięta dokładnie wszystkie błędy, jakie popełnił, zanim stał się wprawnym menedżerem. Pod wpł‚ywem własnych doświadczeń zaczął się zastanawiać, co powinien wiedzieć‡, robić i mówić błyskotliwy menedżer, a swoje przemyś›lenia postanowił ująć w formie zwięzłego poradnika. więcej informacji o autorze można znaleźć‡ na stronie internetowej www.nicpeeling.com.


 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.