zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych

Jest taka zabawka dziecięca: plastikowa forma z dziurami w różnych kształtach. Dziecko ma klocki o przekrojach w takich samych kształtach i próbuje je włoży㇠w odpowiednie miejsce. Prosta dziecię™ca zabawa, prawda?
fot. shutterstock fot. shutterstock

Gdy dziecko włoży klocek o przekroju kwadratu w kwadratowy otwór, wszystko pasuje i dziecko jest zadowolone.

Ale gdy trzymany w mał‚ej pulchnej rączce kolorowy przedmiot "stawia opór", dziecko się denerwuje. Nieskoordynowane machnięcia przesuwają… rą…czkę™ znad jednego otworu nad inny, a impet wymachu powoduje że klocek uderza w ten inny otwór. Jeśli pasuje, dziecko jest zadowolone i nauczyło się że są… różne otwory i że niekoniecznie za pierwszym razem trafi się na ten właściwy.

Dziecko uzyskało nową… wiedzę, która podczas zabawy następnym klockiem pozwoli mniej się denerwować.

Gdyby dziecko nie było w stanie zapamiętać zdobytej wiedzy lub przypomnie㇠jej sobie przy nastę™pnym klocku, proces nauki powtarzał‚by się za każdym razem. Jasne jest, że w ten sposób dziecko nie bę™dzie gotowe do życia.

Nasze życie zawodowe dział‚a na takiej samej zasadzie jak zabawa klockami. Jednak my - w przeciwień„stwie do dzieci - niechętnie zdobywamy nową… wiedzę. Stukamy wcią…ż i wcią…ż, irytując otoczenie i sami się denerwując.

Coaching oparty na wiedzy to metoda rozwoju, która pozwala przyswoić‡, zaakceptować i wykorzystywać nową… wiedzę o sobie, o swoim zawodzie, o relacjach z innymi. Kluczowym elementem tej metody jest proces 12 kroków-pytań„, w trakcie których odkrywane są… luki i potrzeby wiedzy, planowane i realizowane jest przetestowanie nowej wiedzy, a nastę™pnie analiza wniosków i uzupełnienie wiedzy. W tej ksią…żce proces 12 kroków został‚ przedstawiony i opisany na przykł‚adzie treningu antystresowego, decyzyjnego i asertywności.

Prócz tego w książce znajdziesz wiele ciekawych informacji o coachingu, cechach dobrego coacha, technikach coachingu i warunkach skutecznego coachingu.

Ksią…żka "Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych" Patrycji Łychmus (Wydawnictwo C.H. Beck, 2010) jest dostę™pna w cenie ze zniżką… w e-księgarni www.ksiegarnia.beck.pl.

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.