zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych

Jest taka zabawka dziecięca: plastikowa forma z dziurami w różnych kształtach. Dziecko ma klocki o przekrojach w takich samych kształtach i próbuje je włoży㇠w odpowiednie miejsce. Prosta dziecię™ca zabawa, prawda?
fot. shutterstock fot. shutterstock

Gdy dziecko włoży klocek o przekroju kwadratu w kwadratowy otwór, wszystko pasuje i dziecko jest zadowolone.

Ale gdy trzymany w mał‚ej pulchnej rączce kolorowy przedmiot "stawia opór", dziecko się denerwuje. Nieskoordynowane machnięcia przesuwają… rą…czkę™ znad jednego otworu nad inny, a impet wymachu powoduje że klocek uderza w ten inny otwór. Jeśli pasuje, dziecko jest zadowolone i nauczyło się że są… różne otwory i że niekoniecznie za pierwszym razem trafi się na ten właściwy.

Dziecko uzyskało nową… wiedzę, która podczas zabawy następnym klockiem pozwoli mniej się denerwować.

Gdyby dziecko nie było w stanie zapamiętać zdobytej wiedzy lub przypomnie㇠jej sobie przy nastę™pnym klocku, proces nauki powtarzał‚by się za każdym razem. Jasne jest, że w ten sposób dziecko nie bę™dzie gotowe do życia.

Nasze życie zawodowe dział‚a na takiej samej zasadzie jak zabawa klockami. Jednak my - w przeciwień„stwie do dzieci - niechętnie zdobywamy nową… wiedzę. Stukamy wcią…ż i wcią…ż, irytując otoczenie i sami się denerwując.

Coaching oparty na wiedzy to metoda rozwoju, która pozwala przyswoić‡, zaakceptować i wykorzystywać nową… wiedzę o sobie, o swoim zawodzie, o relacjach z innymi. Kluczowym elementem tej metody jest proces 12 kroków-pytań„, w trakcie których odkrywane są… luki i potrzeby wiedzy, planowane i realizowane jest przetestowanie nowej wiedzy, a nastę™pnie analiza wniosków i uzupełnienie wiedzy. W tej ksią…żce proces 12 kroków został‚ przedstawiony i opisany na przykł‚adzie treningu antystresowego, decyzyjnego i asertywności.

Prócz tego w książce znajdziesz wiele ciekawych informacji o coachingu, cechach dobrego coacha, technikach coachingu i warunkach skutecznego coachingu.

Ksią…żka "Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych" Patrycji Łychmus (Wydawnictwo C.H. Beck, 2010) jest dostę™pna w cenie ze zniżką… w e-księgarni www.ksiegarnia.beck.pl.

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.