zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

E-learning. Tajniki edukacji na odległość

 

Mamy kłopot z uczeniem się nowych rzeczy, rzeczy potrzebnych w pracy, do zarabiania pieniędzy. A e-learning to nowa, atrakcyjna okazja do rozwoju.

fot. shutterstock fot. shutterstock

Wchodzisz do wyszukiwarki, wpisujesz nazwę swojej dziedziny. Wyświetlają się strony, kilka tysięcy (patrząc optymistycznie). Żeby to wszystko przejrzeć, potrzebny byłby ci drugi etat. Wchodzisz w kilka pierwszych, głównie po to by zagłuszyć sumienie sączące truciznę w uszy 'musisz być na bieżąco, inaczej wygryzie cię jakiś połowę młodszy hipis'. Oczywiście w takim nastroju za bardzo swojej wiedzy nie powiększysz.

 

Wchodzisz do kilku ulubionych serwisów z informacjami branżowymi. Nawet ciekawe nagłówki tekstów, wchodzisz, miło spędzasz czas. Nie wszystkie jednak rzeczy ci się przydadzą, po prostu nie zostały dopasowane do twoich potrzeb - i w sumie nie mogły zostać. Mówi się trudno.

 

Wchodzisz do księgarni internetowej, żeby zorientować się jakie ciekawe nowe książki się pojawiły. są jakieś dwie książki. Jednak sam spis treści nie rozstrzyga czy znajdziesz w nich wskazówki, inspiracje lub odpowiedzi na trapiące cię pytania. A nawet jeśli coś będzie, to musisz potem jakoś to przełożyć na twoją pracę, na twój kontekst problemu.

 

Patrzysz po ofertach kilku firm szkoleniowych, które znasz. Jedno wygląda ciekawie, ale nie pasuje ci termin. Poza tym to tylko fragment całości, może półtorej godziny. Nie opłaca się.

 

Wyłączasz więc monitor i bierzesz głęboki oddech, mrucząc pod nosem modlitwę lub zaklęcie żeby twoje umiejętności i wiedza znów okazały się wystarczającym argumentem za utrzymaniem cię na stanowisku i z obecną pensją.

 

Przypominasz jednak sobie o nowym narzędziu. E-learning. Podobno można łatwo dopasować do potrzeb, można korzystać kiedy to jest wygodne i podobno jest to przyjemniejsze niż drzemka na przynudzającym szkoleniu.

 

Jak dobrać program e-learningowy odpowiedni dla ciebie i twojej firmy, jak ocenią skuteczność i opłacalność takiego programu, a także jak pokonać bariery wprowadzania programu e-learningowego w firmie - tego dowiesz się z książki ''E-learning. Tajniki edukacji na odległość' Marleny Plebańskiej (Wydawnictwo C.H. Beck, 2011). Książka jest dostępna w cenie ze zniżką w e-księgarni www.ksiegarnia.beck.pl

 

KarieraManagera.pl
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.