zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Etyka przywódcy

Portal KarieraManagera.pl objął patronatem medialnym najnowszą książkę™ gdańskiego wydawnictwa MSM Studio pt. Etyka przywódcy. Można ś›miał‚o zaryzykować stwierdzenie, że jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich osób, które zajmują się przywództwem lub o tym marzą….
fot. shutterstock fot. shutterstock

Kreślą…c sylwetki współ‚czesnych liderów ze świata polityki, biznesu, religii i intelektu, takich jak Lech Wałę™sa, Jan Paweł‚ II, Ronald Reagan, François Michelin czy Aleksander Sołżenicyn, jak również odwołując się do własnych doświadczeń„, autor wykazuje, że przywództwo i moralność tworzą bliski, nierozerwalny i komplementarny związek.

O autorze: Alexandre Havard jest dyrektorem Instytutu Etyki Przywództwa Havarda (Havard Virtuous Leadership Institute, http://hvli.org). Etyka przywódcy jest jego sztandarowym kursem, w trakcie którego uczestnicy mogą… się przekonać, że klasyczne wartości, takie jak odwaga, pokora, samokontrola, rozwaga i sprawiedliwość, stanowią… podstawę™ i warunek samodoskonalenia i osią…gnię™cia satysfakcji zawodowej. Autor prowadzi kurs w języku angielskim, rosyjskim, francuskim i hiszpań„skim, a wśród słuchaczy przeważają… urzę™dnicy państwowi, kadra menedżerska i studenci MBA.

Alexandre Havard jest absolwentem jednego z najbardziej renomowanych wydział‚ów prawa we Francji i ma za sobą wieloletnią… praktykę adwokacką… w kilku krajach europejskich.
Wybór z recenzji z amerykań„skiej edycji ksią…żki:

W koń„cu ktoś napisał‚ książkę™ o moralności dla osób funkcjonujących w ś›wiecie biznesu. Jest tak dużo książek o tym, jak by㇠efektywnym albo jak szybko zarobi㇠duże pienią…dze, że możne odnieść wrażenie, że ś›wiatem biznesu rzą…dzą… tylko ludzie pokroju Machiavellego czy Napoleona. Havard dał nam to, czego potrzebujemy: pożywki dla naszej duchowości. Ta książka powinna by㇠dostę™pna w księgarniach na każdym lotnisku w USA i Europie. Brawo, Havard!

Lider, który potrafi posługiwać się tylko sztuką… wymuszania lub technikami manipulacji, by㇠może osiągnie swój cel, ale tylko na krótką metę™ i w ograniczonym zakresie.
Alexandre Havard uczy nas, że przywództwo to służba, a służba to prawdziwa cnota.

więcej informacji o książce Etyka przywódcy można uzyskać na stronie: www.msmstudio.pl

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.