zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Genialny umysł czyli jak myśleć i działać kreatywnie

Jak mysle㇠lepiej? Jak myśle㇠kreatywniej? Na te i wiele innych pytań odpowiada książka Wydawnictwa Onepress 'Genialny umysł. Jak myśle㇠i działać kreatywnie'. Jej autorem jest Tim Hurson. Współ‚zał‚ożyciel firmy thinkx. Prowadzi szkolenia i konsultacje w zakresie produktywnego myś›lenia oraz innowacji. Wcześ›niej pracował jako scenarzysta filmów dokumentalnych oraz dyrektor kreatywny we własnej firmie marketingowej. Jest członkiem zarządu organizacji Creative Education Foundation oraz jednym z założycieli stowarzyszenia Pomoc Bez Granic.
Kreatywny umysł, fot. shutterstock Kreatywny umysł, fot. shutterstock

Myśl, dział‚aj, zmieniaj rzeczywistość

  • Naucz się myśle㇠i ży㇠kreatywnie
  • Eksploruj tkwiący w Tobie potencjał
  • Bądź gejzerem zaskakujących i celnych pomysł‚ów
  • Spraw, by Twoje życie stało się ciekawsze, pełniejsze i bogatsze


    Tylko myślący przeżywa swe życie, u bezmyślnego przechodzi ono obok.
    Marie von Ebner-Eschenbach

Myś›lenie abstrakcyjne to bezcenna umieję™tność, dzię™ki której nasz gatunek mógł tak spektakularnie ewoluować… Myś›lenie kreatywne pozwala pójść krok dalej w indywidualnym rozwoju Twojego mózgu. Kreatywność to modne słowo, odmieniane przez wszystkie przypadki, słowo-klucz do lepszej pracy, dużych pienię™dzy, pełniejszego życia. Niewiele osób wie, że kreatywność nie jest wrodzoną cechą. Twórczego myś›lenia można się nauczyć‡, tak jak uczymy się pisania i czytania.
 

Stworzony przez autora ksią…żki Model Produktywnego Myś›lenia thinkx powstał jako efekt wieloletnich badań nad zjawiskiem kreatywności i metodami poprawiania sprawności umysłu, stosowanymi mię™dzy innymi przez NASA. Trzymasz w ręku podręcznik produktywnego myś›lenia, który pozwoli Ci w sposób zdyscyplinowany i powtarzalny generować wię™kszą liczbę lepszych pomysł‚ów w krótszym czasie. Na końcu ksią…żki znajduje się słowniczek z terminologią produktywnego myś›lenia i kluczowymi narzę™dziami, a także przykł‚ad zastosowania Modelu Produktywnego Myś›lenia w praktyce.
 

Niesamowicie uporządkowana i odkrywcza… Skarb pełen niezwykłych pomysł‚ów dla każdego, kto pragnie ulepszy㇠samego siebie i przyczynić się do sukcesu swojej firmy.
    dr Andy Boynton,
    Carroll School of Management, Boston College, autor Virtuoso Teams

Wspaniała, prowokująca lektura i najlepsza książka traktująca o kreatywności, jaką czytałem od trzydziestu lat. Kup, przeczytaj i zmień swoje życie.
    dr Arthur B. VanGundy,
    Professor of Communication, Uniwersytet Oklahomy, autor Getting to Innovation

    Praktyczny przewodnik po produktywnym myśleniu. Każdy powinien go mieć‡. Przeczytaj i zacznij wykorzystywać siłę oraz kreatywność swojego umysłu.
    Glenn Bishop,
    Director of Engineering, Yahoo! Europe

    Tim sprawi, że Twoje szare komórki bę™dą wrzeć‡. Nie mogę przestać myśle㇠o Genialnym umyśle. Ale Ty powinieneś przestać myśle㇠i przeczytać tę książkę… TERAZ.
    Stephen Shapiro,
    autor 24/7 Innovation

    Szczerze polecam tę niezwykle żywą, praktyczną i wyjątkowo wnikliwą książkę każdemu, kto chce się dowiedzieć‡, jak myśle㇠lepiej w życiu osobistym i zawodowym.
    dr Timothy S. Mescon,
    dziekan Coles College of Business, Uniwersytet Stanowy Kennesaw

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.