zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Genialny umysł czyli jak myśleć i działać kreatywnie

Jak mysle㇠lepiej? Jak myśle㇠kreatywniej? Na te i wiele innych pytań odpowiada książka Wydawnictwa Onepress 'Genialny umysł. Jak myśle㇠i działać kreatywnie'. Jej autorem jest Tim Hurson. Współ‚zał‚ożyciel firmy thinkx. Prowadzi szkolenia i konsultacje w zakresie produktywnego myś›lenia oraz innowacji. Wcześ›niej pracował jako scenarzysta filmów dokumentalnych oraz dyrektor kreatywny we własnej firmie marketingowej. Jest członkiem zarządu organizacji Creative Education Foundation oraz jednym z założycieli stowarzyszenia Pomoc Bez Granic.
Kreatywny umysł, fot. shutterstock Kreatywny umysł, fot. shutterstock

Myśl, dział‚aj, zmieniaj rzeczywistość

  • Naucz się myśle㇠i ży㇠kreatywnie
  • Eksploruj tkwiący w Tobie potencjał
  • Bądź gejzerem zaskakujących i celnych pomysł‚ów
  • Spraw, by Twoje życie stało się ciekawsze, pełniejsze i bogatsze


    Tylko myślący przeżywa swe życie, u bezmyślnego przechodzi ono obok.
    Marie von Ebner-Eschenbach

Myś›lenie abstrakcyjne to bezcenna umieję™tność, dzię™ki której nasz gatunek mógł tak spektakularnie ewoluować… Myś›lenie kreatywne pozwala pójść krok dalej w indywidualnym rozwoju Twojego mózgu. Kreatywność to modne słowo, odmieniane przez wszystkie przypadki, słowo-klucz do lepszej pracy, dużych pienię™dzy, pełniejszego życia. Niewiele osób wie, że kreatywność nie jest wrodzoną cechą. Twórczego myś›lenia można się nauczyć‡, tak jak uczymy się pisania i czytania.
 

Stworzony przez autora ksią…żki Model Produktywnego Myś›lenia thinkx powstał jako efekt wieloletnich badań nad zjawiskiem kreatywności i metodami poprawiania sprawności umysłu, stosowanymi mię™dzy innymi przez NASA. Trzymasz w ręku podręcznik produktywnego myś›lenia, który pozwoli Ci w sposób zdyscyplinowany i powtarzalny generować wię™kszą liczbę lepszych pomysł‚ów w krótszym czasie. Na końcu ksią…żki znajduje się słowniczek z terminologią produktywnego myś›lenia i kluczowymi narzę™dziami, a także przykł‚ad zastosowania Modelu Produktywnego Myś›lenia w praktyce.
 

Niesamowicie uporządkowana i odkrywcza… Skarb pełen niezwykłych pomysł‚ów dla każdego, kto pragnie ulepszy㇠samego siebie i przyczynić się do sukcesu swojej firmy.
    dr Andy Boynton,
    Carroll School of Management, Boston College, autor Virtuoso Teams

Wspaniała, prowokująca lektura i najlepsza książka traktująca o kreatywności, jaką czytałem od trzydziestu lat. Kup, przeczytaj i zmień swoje życie.
    dr Arthur B. VanGundy,
    Professor of Communication, Uniwersytet Oklahomy, autor Getting to Innovation

    Praktyczny przewodnik po produktywnym myśleniu. Każdy powinien go mieć‡. Przeczytaj i zacznij wykorzystywać siłę oraz kreatywność swojego umysłu.
    Glenn Bishop,
    Director of Engineering, Yahoo! Europe

    Tim sprawi, że Twoje szare komórki bę™dą wrzeć‡. Nie mogę przestać myśle㇠o Genialnym umyśle. Ale Ty powinieneś przestać myśle㇠i przeczytać tę książkę… TERAZ.
    Stephen Shapiro,
    autor 24/7 Innovation

    Szczerze polecam tę niezwykle żywą, praktyczną i wyjątkowo wnikliwą książkę każdemu, kto chce się dowiedzieć‡, jak myśle㇠lepiej w życiu osobistym i zawodowym.
    dr Timothy S. Mescon,
    dziekan Coles College of Business, Uniwersytet Stanowy Kennesaw

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.