zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Jak zwyciężać w pracy

Zwycięstwo w pracy menedżera oznacza, że udało się jej/jemu pogodzić dwa cele, postrzegane tradycyjnie jako przeciwstawne: wydajność pracy poł‚Ä…czoną z planowanymi wynikami oraz rozwój osobisty poł‚Ä…czony z szacunkiem i zaufaniem. połączenia te wydają się karkołomne i trudno osiągalne tradycyjnymi metodami zarzą…dzania. Dlatego też konieczne jest próbowanie nowych rozwiązań i nowych narzę™dzi. Jednym z nich jest przywództwo wyższego stopnia oraz oparty na nim system oceny pracowników "Nie oceniaj mojej pracy - pomóż mi dostać piątkę!". O tym właśnie systemie traktuje ta książka.
Przywództwo, fot. shutterstock Przywództwo, fot. shutterstock

"Jak zwyciꙿać w pracy" składa się z dwóch czꙶ›ci. W pierwszej, Garry Ridge, dyrektor generalny firmy WD-40, przedstawia system oceniania i motywowania pracowników stosowany w jego firmie oraz prezentuje swoją wizję przywództwa. Wyjaśnia, co należy zrobić, aby każdy pracownik stał się zwycięzcą - nie tylko świetnie wykonywał swoje zadania, ale też czuł się osobiście zaangażowany w wyniki przedsiębiorstwa. Oczywiś›cie w oparciu o system "Nie oceniaj mojej pracy - pomóż mi dostać piątkę!". W drugiej czꙶ›ci ksią…żki Ken Blanchard, jeden z najbardziej znanych ekspertów od przywództwa, wyjaśnia dlaczego system "Nie oceniaj mojej pracy - pomóż mi dostać piątkę!" dział‚a tak dobrze i co zrobić, żeby jego elementy skutecznie wprowadzić we własnej organizacji. Blanchard przedstawia również 12 Prostych Prawd o tym jak zwyciꙿać w pracy - są… to zasady przywództwa, które każdy menedżer, bez wzglę™du na pozycję w hierarchii, dział‚ czy doświadczenie zawodowe, może przyjąć i stosować w praktyce.

Ksią…żka jest doskonałą lekturą dla menedżerów, którzy chcą poprawić styl przywództwa w swoich organizacjach i dzię™ki temu osią…gnąć lepsze wyniki. Informacje w niej zawarte pomogą ci pozby㇠się uciążliwego oceniania pracowników w niesprawiedliwy sposób. A jeś›li nawet twoja firma bę™dzie zbyt oporna na zmianę, to zmienisz chociaż swoją atmosferę w pracy - na bardziej satysfakcjonującą, bardziej ludzką i po prostu bardziej przyjemną do znoszenia na co dzień.

Ksią…żka jest dostępna w księgarniach i na stronie www.ksiegarnia.pwn.pl.

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.