zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Konkurs KarieraManagera.pl i Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego

KarieraManagera.pl we współpracy z Polskim Wydawnictwem Ekonomicznym zaprasza do wzięcia udziału w konkursie. Nagrodą są… ksią…żki ufundowane przed wydawnictwo.
Konkurs, fot. shutterstock Konkurs, fot. shutterstock

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzie㇠na dwa poniższe pytania:

  1. Z jakiej serii wydawniczej pochodzą ksią…żki Błyskotliwy Menedżer oraz Negocjacje?
  2. Jakie 3 elementy są… najważniejsze w przygotowaniu do negocjacji?

Odpowiedź należy przesłać na adres redakcja@karieramanagera.pl najpóźniej do dnia 25 czerwca 2010 r.  Społ›ród nadesłanych prawidłowych odpowiedzi wylosujemy 3 osoby, które otrzymają upominki ufundowane przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

Do wygrania są… 3 zestawy po 2 ksią…żki z serii Błyskotliwe zarzą…dzanie. Autorem książek jest Nic Peeling.


REGULAMIN KONKURSU
§ 1
Informacje ogólne

1.Organizatorem konkursu jest firma JOBS.PL S A zarejestrowana w Warszawie, AL. Komisji Edukacji Narodowej 36 A lok. 93, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział‚ Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000095605, NIP 867-19-60-688, REGON 830472558, Kapitał zakładowy 5.481.600 PLN, zwana dalej "Organizatorem".
2. Przedmiotem Konkursu jest odpowiedź na dwa pytania konkursowe, przesłana w formie elektronicznej.
3. W Konkursie mogą brać udział użytkownicy, którzy prześlą odpowiedź na pytania w terminie określonym w § 2, zwani dalej "uczestnikami konkursu'
4. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości.

§ 2
Terminy

1. Konkurs trwa od 11.06.2010 r. do 25.06.2010 r.
2. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi do 30.06.2010 r. Laureaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
3. Odpowiedzi nadesłane po 25 czerwca 2010 r. nie zostaną wzięte pod uwagę™.

§ 3
Zgł‚oszenia

1. Zgł‚oszenia do konkursu dokonywane są… poprzez nadesłanie odpowiedzi na pytania na adres e-mail: redakcja@karieramanagera.pl. Odpowiedzi muszą by㇠podpisane imieniem i nazwiskiem.
2. Nadesłanie odpowiedzi jest jednoznaczne z akceptacją warunków regulaminu Konkursu.

§ 4
Nagrody

1. Społ›ród nadesłanych prawidłowych odpowiedzi wylosujemy 3 osoby, które nagrodzone zostaną upominkami ufundowanymi przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne SA.
2. Laureaci Konkursu zostaną powiadomieni o wyniku Konkursu za poł›rednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w e-mailu zgłoszeniowym.
3. Nagrody zostaną wysłane pocztą na adres korespondencyjny wskazany przez Uczestnika.
4. Wszelkie pytania dotyczące Konkursu należy kierować na adres e-mailowy redakcja@karieramanagera.pl. Organizator konkursu odpowie w cią…gu siedmiu dni na adres e-mailowy podany przez Uczestnika.

§ 5
Dane osobowe uczestników

1. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na zbieranie, przetwarzanie i przekazywanie podmiotom trzecim, współpracującym przy organizacji Konkursu, podanych przez nich danych osobowych celem wykonania zobowią…zań firmy jako organizatora konkursu, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku.
2. Uczestnik konkursu ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawienia lub usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
3. Uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystywanie podanych przez nich danych do celów marketingowych, w tym w szczególności na przesyłanie przez firmę oraz podmioty współpracujące przy organizacji konkursu informacji dotyczą…cych Konkursu na adres e-mail podany przez Uczestnika lub na adres do korespondencji.

§ 6
Postanowienia końcowe

1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w trakcie trwania konkursu, o czym bezzwłocznie poinformuje Uczestników, umieszczając nową jego wersję na stronie www.KarieraManagera.pl
2. Niniejszy regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady Konkursu i jest udostępniony wszystkim potencjalnym Uczestnikom Konkursu na stronie www.KarieraManagera.pl

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.