zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Konkurs KarieraManagera.pl i Wolters Kluwer Polska

KarieraManagera.pl we współpracy z wydawnictwem Wolters Kluwer Polska zaprasza do wzięcia udziału w konkursie. Nagrodą są… ksią…żki ufundowane przed wydawnictwo.
Konkurs, fot. shutterstock Konkurs, fot. shutterstock

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzie㇠na dwa poniższe pytania:

  1. Wymień przynajmniej trzy rodzaje coachingu.
  2. Kto uważany jest za ojca coachingu w dzisiejszym rozumieniu?

Odpowiedź należy przesłać na adres redakcja@karieramanagera.pl najpóźniej do dnia 23 marca 2010. Nagrodzone zostaną osoby, które przyślą prawidłowe odpowiedzi jako 15, 35 oraz 45 osoba.

Do wygrania 3 egzemplarze ksią…żki "Menedżer coachem". Autorami ksią…żki są… Olga Rzycka oraz Wiesław Porosło.

'Coaching jest sposobem, by życie zawodowe lub prywatne uczynić lepszym. Bardziej satysfakcjonującym. Bardziej świadomym. Bardziej efektywnym. Twardym wskaźnikiem bę™dzie tu wię™kszy zysk. Jaki jest związek mię™dzy zyskami firmy a czymś tak niewymiernym jak aspiracje pracownika? Okazuje się, że jest. Pozytywny. Świadczą o tym rezultaty badań oraz osią…gnię™cia uczestników naszych szkoleń.'

Głównym celem tej ksią…żki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzę™dziem pozostaje rozmowa.

Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching i związane z nim umieję™tnoś›ci. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarzą…dzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umieję™tność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współ‚czesnego lidera.Ksią…żka składa się z czterech czꙶ›ci: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawią…zanie do procesu wznoszenia budowli.

Ksią…żka odpowiada na pytania:

  • Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami?
  • Jak skuteczniej pracować z ludźmi?
  • Jak uczynić pracowników współ‚odpowiedzialnymi za pomyślność firmy?
  • Jak wykorzystać ich talenty i wiedzę oraz skłonić do rozwoju?
  • Jak pozwolić pracownikom na więcej autonomii, nie tracąc przy tym kontroli ani autorytetu?
  • Dlaczego coaching jest obecnie tak popularny?
  • W czym pomaga postawa menedżera-coacha?
  • Co można zyskać, ucząc się coachingu?

Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczą…cych zwię™kszenia efektywności i satysfakcji z pracy.


 

REGULAMIN KONKURSU

§ 1
Informacje ogólne

1.Organizatorem konkursu jest firma JOBS.PL S A zarejestrowana w Warszawie, AL. Komisji Edukacji Narodowej 36 A lok. 93, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział‚ Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000095605, NIP 867-19-60-688, REGON 830472558, Kapitał zakładowy 5.481.600 PLN, zwana dalej "Organizatorem".
2. Przedmiotem Konkursu jest odpowiedź na dwa pytania konkursowe, przesłana w formie elektronicznej.
3. W Konkursie mogą brać udział użytkownicy, którzy prześlą odpowiedź na pytania w terminie określonym w § 2, zwani dalej "uczestnikami konkursu'
4. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości.

§ 2
Terminy

1. Konkurs trwa od 9.03.2010 r. do 23.03.2010 r.
2. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi do 30.03.2010 r. na witrynie www.KarieraManagera.pl.pl
3. Odpowiedzi nadesłane po 23 marca 2010 r. nie zostaną wzięte pod uwagę™.

§ 3
Zgł‚oszenia

1. Zgł‚oszenia do konkursu dokonywane są… poprzez nadesłanie odpowiedzi na pytania na adres e-mail: redakcja@karieramanagera.pl. Odpowiedzi muszą by㇠podpisane imieniem i nazwiskiem.
2. Nadesłanie odpowiedzi jest jednoznaczne z akceptacją warunków regulaminu Konkursu.

§ 4
Nagrody

1. Społ›ród nadesłanych prawidłowych odpowiedzi 15, 35 oraz 45 osoba nagrodzone zostaną upominkami ufundowanymi przez firmę Wolters Kluwer Polska.
2. Laureaci Konkursu zostaną powiadomieni o wyniku Konkursu za poł›rednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w e-mailu zgłoszeniowym. Lista osób nagrodzonych zostanie również opublikowana na stronie www.KarieraManagera.pl.
3. Nagrody zostaną wysłane pocztą na adres korespondencyjny wskazany przez Uczestnika.
4. Wszelkie pytania dotyczące Konkursu należy kierować na adres e-mailowy redakcja@karieramanagera.pl. Organizator konkursu odpowie w cią…gu siedmiu dni na adres e-mailowy podany przez Uczestnika.

§ 5
Dane osobowe uczestników

1. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na zbieranie, przetwarzanie i przekazywanie podmiotom trzecim, współpracującym przy organizacji Konkursu, podanych przez nich danych osobowych celem wykonania zobowią…zań firmy jako organizatora konkursu, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku.
2. Uczestnik konkursu ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawienia lub usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
3. Uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystywanie podanych przez nich danych do celów marketingowych, w tym w szczególności na przesyłanie przez firmę oraz podmioty współpracujące przy organizacji konkursu informacji dotyczą…cych Konkursu na adres e-mail podany przez Uczestnika lub na adres do korespondencji.

§ 6
Postanowienia końcowe

1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w trakcie trwania konkursu, o czym bezzwłocznie poinformuje Uczestników, umieszczając nową jego wersję na stronie www.KarieraManagera.pl
2. Niniejszy regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady Konkursu i jest udostępniony wszystkim potencjalnym Uczestnikom Konkursu na stronie www.KarieraManagera.pl

 


Wolters Kluwer Polska

 

Wolters Kluwer Polska
Wolters Kluwer Polska


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.