zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Perswazja - Sztuka pozytywnego wpł‚ywania na ludzi

Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpł‚ywania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania.
Perswazja, fot. shutterstock Perswazja, fot. shutterstock

Perswazji można się nauczyć‡, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie - Jamesa Borga. Ksią…żka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umieję™tnoś›ci w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby.

Można się z niej dowiedzie㇠mię™dzy innymi:

Co to jest perswazja?
Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała?
Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji?
Co to jest psycholingwistyka?
Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć?
Jak efektywnie komunikować się przez telefon?
Co powinien wiedzie㇠każdy skuteczny negocjator?
W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości?

Autor prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są… przystępny język i interesujące przykł‚ady.
Ksią…żka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które pragną odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim.
 
James Borg jest psychologiem pracy, konsultantem i osobistym trenerem. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami dotyczą…cymi komunikacji niewerbalnej i perswazji zarówno w pracy naukowej, jak i w praktyce psychologicznej.
 

Ksią…żka dostępna jest na stronach: www.pwe.com.pl

Spis treści
Wstęp
1. Siła perswazji: Empatia i szczerość czynią cuda
2. Dobry słuchacz: Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe
3. Proszę o uwagę: Utrzymywanie uwagi innych osób
4. Język ciała: Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe
5. Magia pamięci: Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania
6. Siła psycholingwistyki: Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie
7. Skuteczna komunikacja przez telefon: Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację
8. Negocjacje przynoszące obopólne korzyści: Zasady psychologiczne leżÄ…ce u podstaw sztuki negocjacji
9. Ludzie trudni i ich zachowanie: O kim mowa?
10. Spektrum osobowości: W jaki sposób umieję™tnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi
Zakończenie
 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.