zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Przeczytaj ebooka ,,Jak radzić sobie ze zmianą w cyfrowym świecie" i rozwiąż problemy swojego życia zawodowego

Brak stabilności zatrudnienia, niskie zarobki, śmieciowe umowy i wyścig szczurów, a także galopujący postęp technologiczny, który zmusza do pozostania czujnym przez całą dobę- to wszystko sprawia, że wiele osób czuje się zestresowanych i ma negatywne odczucia w stosunku do swojej przyszłości. 

 Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie portalu internetowego Edulider.pl aż 51,5% przyznaje, że w środowisku pracy doświadczyło lub doświadcza długotrwałego stresu, a 51,6% przepracowania. Aż 32,7% osób skarży się na przeciążenie informacjami, a prawie 1/4 czuje się wypalonych zawodowo.

Redakcja portalu Edulider.pl wzięła te dane pod uwagę i przygotowała specjalny poradnik: ,,Jak radzić sobie ze zmianą w cyfrowym świecie", który jest dostępny pod adresem: http://sklep.edulider.pl/produkt/jak-radzic-sobie-ze-zmiana-w-cyfrowym-swiecie/
Na jego kartach odnajdziecie odpowiedzi na najtrudniejsze pytania związane z problemami życia zawodowego w tym:
• jak radzić sobie ze stresem i przepracowaniem
• jak rozpoznać wypalenie zawodowe i uzależnienie od Internetu
• jak zachować równowagę między życiem prywatnym a zawodowym.

W poradniku znajdziecie jednak nie tylko sposoby zwalczania negatywnych skutków życia zawodowego, ale także odpowiedź na pytanie jak otworzyć się na zmianę i nowe możliwości. Na łamach ebooka specjaliści radzą jak dodać sobie motywacji do dokonania pozytywnych zmian w swoim życiu, w jakie umiejętności warto zainwestować, by poczuć się pewniej na rynku pracy, jak przygotować się do zmian pracy i kariery.
,,Jak radzić sobie ze zmianą w cyfrowym świecie" to także szereg refleksji na temat oddziaływania technologii na współczesnego człowieka, pozytywnych i negatywnych aspektów korzystania z social media, specyfiki współczesnego życia z informacją, komunikowania się z innymi, pielęgnowania relacji twarzą w twarz.

Krótkie charakterystyki nowych zjawisk w obrębie życia zawodowego, wyniki badań (niektóre mogą zaskakiwać), wywiady aż z 8 specjalistami, w tym z psychologiem biznesu, coachem i trenerem Adamem Dębowskim oraz doradcą kariery i przedsiębiorczości Anną Sawczuk, a także wyniki pierwszej w Polsce ankiety na temat radzenia sobie ze zmianą w wymiarze pracy i edukacji- to wszystko można znaleźć w ebooku.
Polecamy.

 

KarieraManagera.pl
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.