zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Relacje inwestorskie

Praca w dobrej firmie - tzn. niezła wypłata na czas, dobra atmosfera, rozsądny szef - jest czasem porównywana do słodkich, kawalerskich lub panieńskich lat. Świat jest wtedy otwarty, można robić to co się chce, a konsekwencje zbywa się wzruszeniem ramion.
fot. shutterstock fot. shutterstock

Dzięki tej nostalgii odnoszą sukces filmy 'kumpelskie' oraz 'babskie'.

Jednak w życiu niektórych firm przychodzi moment ustatkowania się™. Prezes lub właściciel podejmuje decyzję - wchodzimy na giełdę.

I wszystko zaczyna się zmieniać.

Biznes nie jest już taki beztroski. Nie można mówić wszystkiego co się wie. Trzeba dokładnie wypeł‚niać formularze i odpowiadać na dziesiątki pytań. Trzeba schlebiać nieznajomym ludziom, którzy często nie czują się w obowiązku ani w przyzwoitości by odwzajemnić się drobnym, sympatycznym gestem. Wydaje im się, że fakt zakupu akcji jest jednoznaczny z nabyciem niewolnika spełniajacego każdą zachciankę inwestora.

To nieprawda, że pienią…dze z giełdy to łatwe pienią…dze. Żeby je podnieść, żeby je utrzymać, trzeba włoży㇠mnóstwo wysiłku. Wysiłku dodatkowego w stosunku do normalnego funkcjonowania firmy: trzeba przeznaczy㇠czas kadry zarządzają…cej na budowanie kontaktów z rynkiem finansowym, trzeba znaleźć‡ stałe pienią…dze na działania komunikacyjne z inwestorami i mediami gospodarczymi, trzeba wdroży㇠narzę™dzia pozyskiwania danych do raportów wymaganych przepisami, wreszcie trzeba wyjaś›nić pracownikom, że niektórych informacji nie wolno wynosić na zewnątrz, przynajmniej w pewnym wrażliwym okresie.

Prowadzenie stałych, rzetelnych i profesjonalnych relacji z inwestorami jest jak stały związek, nawet małżeństwo. Trzeba dać więcej z siebie, trzeba się ograniczy㇠w pewnych obszarach, po to aby uzyskać wię™kszą nagrodę.

Ta książka, ''Relacje inwestorskie. Ewolucja - Funkcjonowanie - Wyzwania' Danuty Dziawgo (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011)., przybliży ci najważniejsze aspekty prowadzenia relacji inwestorskich. Śmiał‚o można nazwać tę książkę 'podręcznikiem wprowadzającym' w temat relacji inwestorskich (IR). Znajdziesz w niej podstawowe informacje na temat celów IR, dział‚ań, narzę™dzi, struktur organizacyjnych, a także wiele przykł‚adów konkretnych firm i instytucji z europejskich i światowych rynków finansowych. Bardzo ciekawą czꙶ›cią ksią…żki jest czꙶć przedstawiająca wyniki badań polskiej sfery relacji inwestorskich przeprowadzonych przez Autorkę. To aktualny (2010) obraz jak w Polsce firmy radzą sobie z kontaktami z inwestorami. Generalny wniosek: nowe spół‚ki bez problemów mogą… się wykazać, przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie, jeś›li tylko bę™dą to robić z głową.

Ksią…żka jest dostępna w cenie ze zniżką w e-księgarni www.ksiegarnia.pwn.pl

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.