zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Skuteczna komunikacja w biznesie

W dzisiejszych czasach globalnego marketingu, ograniczania wydatków i postępującego rozwoju technologicznego rozwinięte umieję™tnoś›ci komunikacyjne są… towarem na wagę złota. Menedżerowie którzy potrafią się umieję™tnie komunikować popełniaja mniej błędów, rzadziej zdarzają im się nieporozumienia, generują mniej strat, skutecznie radzą sobie z nieporozumieniami. Dzięki tym atutom są… bardziej wydajni i atrakcyjni dla pracodawców.
fot. shutterstock fot. shutterstock

W rozwijaniu umieję™tnoś›ci komunikowania może pomóc ci książka "Skuteczna komunikacja w biznesie" Cheryl Hamilton (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011). Jest to już ósme wydanie ksią…żki, cieszącej się popularnością i uznaniem czytelników.

W książce autorka przedstawia umieję™tnoś›ci, wskazówki, zasady i przykł‚ady z trzech podstawowych obszarów komunikacyjnych: (1) interpersonalnego i organizacyjnego (rozumienie procesów komunikacji wewnątrz organizacji; doskonalenie relacji z przełożonymi, podwładnymi i klientami; radzenie sobie z konfliktami; doskonalenie umieję™tnoś›ci słuchania; korzystanie z komunikacji niewerbalnej; zmniejszanie liczby nieporozumień w komunikacji, pokonywanie barier komunikacyjnych), (2) wywiadów/rozmów i komunikacji grupowej (przygotowanie różnych rodzajów cv; prowadzenie różnych wywiadów lub uczestnictwo w nich; znajomość pytań, których (zgodnie z prawem) nie można zadawać podczas rozmów kwalifikacyjnych; prowadzenie konferencji i udział w nich; podejmowanie decyzji w małych grupach), (3) dyskursu publicznego (wystąpienia indywidualne i zespoł‚owe, których odbiorcami są… pracownicy, menedżerowie i inne grupy słuchaczy wewnątrz organizacji lub poza nią; korzystanie ze skutecznych technik organizacji i prezentacji wystąpień; przygotowanie profesjonalnych pomocy wizualnych i umieję™tność radzenia sobie z oprogramowaniem do prezentacji).

Tematów jest wiele. Na szczꙶ›cie książka liczy 648 stron, dzię™ki czemu wszystkie zagadnienia zostały opisane wyczerpująco i zrozumiale. Poszczególne umieję™tnoś›ci są… omawiane pod wzglę™dem praktycznym, co pozwala na ich bezpoł›rednie stosowanie na zasadzie "czytasz dziś, stosujesz jutro".

W celu wzmocnienia zapamiętania i uczenia się umieję™tnoś›ci komunikacyjnych, autorka korzysta z dwóch bardzo praktycznych narzę™dzi.

Pierwszym jest otwierające każdy rozdział‚ "Studium przypadku", które ilustruje, w jaki sposób omawiane w tej książce umieję™tnoś›ci komunikacyjne są… wykorzystywane (lub niewykorzystywane!) w rzeczywistych sytuacjach życiowych. Towarzyszące mu propozycje dział‚ań i pytania stymulujące do krytycznego myś›lenia mają za zadanie pomóc czytelnikom w praktycznym zastosowaniu poję㇠przedstawionych w tekś›cie. Prezentowane studia przypadków przedstawiają chaos komunikacyjny w NASA, reakcję FEMA na huragan Katrina, naruszenie etyki w CNN i wiele innych.

Drugim narzę™dziem pomocnym w zapamiętaniu i uczeniu się są… ramki "To naprawdę dział‚a!", które znajdują się w każdym rozdziale. Ramki te zawierają przykł‚ady wykorzystania prezentowanych w książce umieję™tnoś›ci przez autentycznych ekspertów od zarzą…dzania. Umożliwia to wgląd do świata biznesu i wyjaśnia dlaczego wiedza o komunikowaniu się w tym ś›wiecie jest tak istotna i przydatna.

Ksią…żka "Skuteczna komunikacja w biznesie" Cheryl Hamilton (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011) jest dostępna w cenie ze zniżką w e-księgarni www.ksiegarnia.pwn.pl.

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.