zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Trzy oblicza przywództwa. Menedżer. Artysta. Kapłan.

'Trzy oblicza przywództwa. Menedżer. Artysta. Kapłan.' to książka autorstwa profesorów: Mary Jo Hatch, Monika Kostera, Andrzej K. Koźmiński wydana nakładem Wydawnictw Akademickich i Profesjonalnych.
Trzy oblicza, fot. WAIP Trzy oblicza, fot. WAIP

"Trzy oblicza przywództwa. Menedżer. Artysta. Kapłan" czerpią bezpoł›rednio z teorii narracji organizacyjnej - nurtu, który współ‚cześnie przeżywa rozkwit, zwłaszcza w zakresie analizy storytelling, czyli opowieści, pod których wpł‚ywem kształtowane jest postrzeganie świata organizacji, kultury, ról społ‚ecznych. Autorzy konsekwentnie analizują archetypy organizacyjne, których odgrywanie przesądza o kształcie roli społ‚ecznej menedżera. Analizują źródła nowych organizacyjnych mitologii i dowodzą, że w warstwie symbolicznej następuje głęboka przemiana percepcji roli kierownika. Zmiana ta jest niezauważalna, ponieważ przebiega stopniowo, a podlegają jej także sami obserwatorzy - ma jednak olbrzymi wpł‚yw na redefinicję zarzą…dzania i ról organizacyjnych, jakie funkcjonowały w przeszłości.

O autorach:
Mary Jo Hatch - profesor teorii organizacji, wykłada w Mc Intire School of Commerce na University of Virginia w Stanach Zjednoczonych, jest redaktorem europejskiego wydania Journal of Management Inquiry i autorką licznych publikacji, m.in. ksią…żki Teoria organizacji (2002)

Monika Kostera - profesor nauk zarzą…dzania, pracuje na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Gościnnie wykładała i prowadziła badania, m.in. na Uniwersytetach Erasmusa w Rotterdamie, w Lund, w Essex, w Wissenschaftszentrum w Berlinie oraz na polskich uczelniach, m.in.: Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Autorka 17 książek opublikowanych w języku polskim i angielskim oraz licznych artykułów naukowych. Członek wielu rad redakcyjnych pism naukowych, m.in.: Journal of Organizational Change Management, Human Relations, Management Learning. Obecnie zajmuje się metodologią jakościowych badań terenowych organizacji i mitami organizacyjnymi. więcej informacji: www.kostera.pl

Andrzej K. Koźmiński - profesor nauk ekonomicznych specjalizujący się w "organizacji i zarzą…dzaniu", członek korespondent PAN, rektor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W latach 1981-1987 dziekan Wydział‚u Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a 1991-1996 dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania UW. W latach 1982-1989 wykładowca Uniwersytetu w Orleanie; 1990-1996 wykładowca University of California Los Angeles. Opublikował ponad 300 prac naukowych, w tym 28 książek.

Ksią…żka dostępna jest na stronach wydawnictwa: www.waip.com.pl

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.