zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Polsko-Amerykańskie Studia Executive MBA, unikatowe w Polsce

Studia Executive MBA, Studium Menedżerskie Mini MBA®, szkolenia zamknięte, warsztaty eksperckie dla top menedżerów, coaching, e-learning oraz projekty EFS. ښciśle powią…zane z biznesem studia i szkolenia w PAM Center ‚Łą…czą… ekspertyzę™ akademicką… z praktyką… biznesową…, dostarczając aktualnej i kompleksowej wiedzy z szeroko rozumianego zarzą…dzania.
EMBA PAM EMBA PAM

PAM Center przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu فódzkiego to nowoczesne centrum kształ‚cenia menedżerów utworzone w 1995 r. przy współpracy z R.H. Smith School of Business, University of Maryland (USA). PAM Center od 15 lat świadczy najwyższej jakości usługi edukacyjne, szkoleniowe i doradcze. Realizuje profesjonalne studia i szkolenia dla menedżerów różnych szczebli, przedsiębiorców, właścicieli MښP, pracowników intensywnie rozwijających się firm, wspierając tym samym rozwój kadr na poziomach indywidualnym i korporacyjnym, zarówno w makroregionie Ł‚ódzkim, jak i w cał‚ym kraju.
Główne programy PAM Center to: Polsko-Amerykańskie Studia Executive MBA, unikatowe w Polsce szkolenie Studium Menedżerskie Mini MBA®, szkolenia zamknię™te, warsztaty eksperckie dla top menedżerów, coaching, e-learning oraz projekty EFS. Ściśle powiązane z biznesem studia i szkolenia w PAM Center Łą…czą… ekspertyzę™ akademicką… z praktyką biznesową, dostarczając aktualnej i kompleksowej wiedzy z szeroko rozumianego zarzą…dzania.
Polsko-Amerykański Program Executive MBA, to studia podyplomowe przeznaczone dla menedżerów, oferowane przez PAM Center we współpracy z Robert H. Smith School of Business, University of Maryland. Ideć… Programu jest powią…zanie wiedzy teoretycznej z praktyką… biznesową…. Stosowane są… aktywne techniki kształ‚cenia oraz najnowocześniejsze technologie wspomagające nauczanie. Absolwenci Programu uzyskują… amerykań„ski certyfikat Executive MBA wydany przez Robert H. Smith School of Business, University of Maryland oraz polskie świadectwo ukoń„czenia studiów podyplomowych w Uniwersytecie فódzkim.

Program pozwala uzyskać kompleksową… wiedzę™ biznesową…. Poza najnowszą teorią… z zakresu nauk o zarzą…dzaniu, studia umożliwiają… nabycie praktycznych umieję™tnoś›ci radzenia sobie z wyzwaniami w pracy na stanowiskach menedżerskich. Jak pokazują… wszelkie dane, dla wię™kszoś›ci menedżerów studia MBA otwierają… nowe możliwoś›ci zawodowe - duża czꙶć studentów awansuje już w czasie trwania studiów. Przekazywana podczas studiów Executive MBA wiedza przygotowuje do sprawowania funkcji kierowniczych i doradczych. Osoby, które ukończą studia EMBA są… przygotowane do funkcjonowania w biznesie zarówno na rynku polskim, jak i mię™dzynarodowym.
Zaję™cia prowadzone są… przez kadrę™ ekspercką Uniwersytetu فódzkiego i Robert H. Smith School of Business, University of Maryland oraz Towson University/ University of Baltimore. Do udziału w Programie zapraszani są… również uznani praktycy biznesu z kraju i zagranicy.

Wykł‚adowcy z USA zazwyczaj przylatują na wykł‚ady do فodzi, ale czꙶć zaję㇠odbywa się za poł›rednictwem wideokonferencji. Profesjonalne terminale wideokonferencyjne, platforma do zdalnego nauczania (E-campus) oraz dostęp do szerokopasmowej sieci umożliwiają… doskonałą… komunikację™ i peł‚ną… interakcję™ mię™dzy studentami i wykł‚adowcami podczas trwania studiów.
Zaję™cia XV edycji Programu rozpoczynają się w październiku 2011. Studia trwają… 1,5 roku - 4 trymestry, łącznie 364 godzin lekcyjnych zajęć‡. Językami wykł‚adowymi są… język polski i angielski.

Wszelkie informacje dotyczące naboru na nową… edycję™ Programu Executive MBA (2011-2013) są… dostę™pne na stronie PAM Center.

 

 

KarieraManagera.pl
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.