zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

KONFERENCJA EMPLOYER BRANDING MANAGEMENT SUMMIT 2014

27 maja 2014 r. w Warszawie odbędzie się Konferencja Employer Branding Management Summit 2014. Jest to już trzecia edycja Konferencji, cieszącej się dużym uznaniem wśród specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski.

W czasie Konferencji będzie można poznać światowe trendy, badania, oraz inspiracje z zakresu employer brandingu, a także porozmawiać na temat dobrych praktyk czołowych firm, czy o pozycji employer brandingu w polskich organizacjach. Nie zabraknie też dyskusji nad znaczeniem zmian społecznych, kulturowych i technologicznych oraz nad ich wpływem na kulturę organizacji, niedobory talentów i szukanie optymalnej strategii marki firmy jako pracodawcy.

Gościem specjalnym Konferencji będzie Marianna Rajic, Senior Account Manager w trendence Institute, która poprowadzi sesję warsztatową pt.  "Najnowsze osiągnięcia, badania, trendy i najlepsze praktyki employer brandingowe".

Uczestnicy Konferencji będą też mogli zapoznać się z raportem Employer Branding w Polsce 2014, opracowanym na podstawie badania przeprowadzonego przez HRM Institute.

Podczas konferencji zostaną wręczone nagrody Employer Branding Excellence Awards 2014 w następujących kategoriach:

  1. Doskonała strategia employer branding,
  2.  Doskonała kampania internetowa,
  3. Doskonała kampania rekrutacyjna off-line,
  4. Doskonała wewnętrzna kampania wizerunkowa.

Kolejnym ważnym wydarzeniem, które będzie miało miejsce w trakcie Konferencji, będzie ogłoszenie wyników Polish trendence Graduate Barometer 2014, największego europejskiego badania, dotyczącego edukacji i kariery zawodowej, które gromadzi opinie studentów z całej Europy i wykazuje różnice oraz podobieństwa pomiędzy poszczególnymi państwami.

Szczegółowe informacje: http://ebsummit.pl

Rejestracja: http://employerbrandingsummit.pl/rejestracja/

Miejsce: Centrum Konferencyjne EY Academy of Business, al. Armii Ludowej 26, bud. Focus, Warszawa

Termin: 27 maja 2014 roku, godz.: 08.30 - 17.30

Organizator: HRM Institute

Partner Główny: GoldenLine

Partnerzy:  trendence Instytut, Alta

Patroni Medialni: Wolters Kluwer, Personel Plus,  GazetaPraca.pl, Jobs.pl, Praca.pl, Proto, Hrtrendy.pl, InforKadry.pl, Karieramanagera.pl,  SAZ, MJCC.

Kontakt: Anna Macnar, anna.macnar@hrminstitute.pl, +48 500 041 562

Julia Bojanowska, julia.bojanowska@hrminstitute.pl, +48 695 605 145

 

 

HRM Institute
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.