zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Konferencja Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, która odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku.
Marketing Marketing

Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów - z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków.

 

W ciągu dwóch dni zgromadzeni słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat zagadnień z pogranicza marketingu i sprzedaży. W czwartek, 28 maja, uczestnicy zapoznają się między innymi z wynikami badań z zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą. Będzie to także doskonała okazja do czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu, trendów w sprzedaży czy wpływu kryzysów w mediach społecznościowych na zachowania rynku. Piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy marketera, które mają w znaczący sposób pomóc w generowaniu lepszych leadów. Będzie m.in. o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych czy technologiach mobilnych w służbie sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Tematyka warsztatów obejmuje zagadnienia z obszaru employer brandingu, social media, technologii mobilnych, wideo-marketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.

 

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Jarosław Kuźniar - dziennikarz TVN, Anna Miotk - Polskie Badania Internetu, Artur Kurasiński, współtwórca MUSE, mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Barbara Stawarz (Content King), Michał Sadowski (Brand24.pl), Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznwstwa, autorka książki "Magia słów", czy Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group.

 

Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

 

Więcej inspiracji z pogranicza marketingu i sprzedaży na bieżąco pojawia się na:

www.facebook.com/marketingprogress

 

 

Opłata konferencyjna:

699 złotych netto,

przy zapisie i płatności do 30 kwietnia

 

899 złotych netto,

przy zapisie i płatności do 27 maja

 

Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 28-29 maja 2015 r.

 

 

KarieraManagera.pl
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.