zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

V MIĘDZYNARODOWA NAUKOWA KONFERENCJA COACHINGU

Jako Partner Medialny wydarzenia pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w V MIĘDZYNARODOWEJ NAUKOWEJ KONFERENCJI COACHINGU pod hasłem 'Coaching Transformacyjny jako droga do synergii' organizowanej przez Centrum Coachingu Akademii Leona Koźmińskiego, która odbędzie się w dniach 23 - 25 marca 2014 w Warszawie.  
 

 

konferencja• Tym razem unikalna możliwość, aby osobiście spotkać i doświadczyć na sobie działania narzędzi LUCASA DERKSA, twórcy metody 'Panorama Społeczna' i 'Panorama Duchowa'.
• ELMARA KRUITHOFFA pokaże wykorzystanie 'Focusingu' podczas procesu coachingowego, aby doświadczyć mądrości ciała, znającego wiele odpowiedzi na pytania, z którymi umysł nie potrafi sobie poradzić.
• JOHN WHITTINGTON zademonstruje, jaką mądrość posiada system, za pomocą ustawień organizacyjnych.
• TOMASZ MISIAK-NIEDŹWIADEK, pierwszy europejski akredytowany trener mBIT Coaching, zaprezentuje podczas swojego wystąpienia m.in. materiał nagrany specjalnie dla uczestników konferencji z twórcami mBrainingu i mBIT Coachingu - Marvinem Oka i Grantem Soosalu. Dzięki ich metodzie następuje głęboka integracja trzech inteligencji: brzucha, serca i umysłu.

Ponadto prelekcje i warsztaty poprowadzą polscy eksperci, naukowcy i praktycy w zakresie coachingu. Szczególnie zapraszamy wyższą kadrę menedżerską , dyrektorów HR, coachów profesjonalnych i przede wszystkim osoby pełniące funkcje przywódcze.

Program konferencji uwzględnia także zajęcia praktyczne, warsztaty i panel dyskusyjny.

Uczestnicy Konferencji otrzymają materiały konferencyjne a ponadto książkę zawierającą artykuły i case studies.

Na hasło: "JOBS.PL, KarieraManagera.pl lub/i Szkolenia.com" zniżka!
Opłata regularna to 1950 zł ze zniżką to 1750 zł.
Hasło proszę umieścić w okienku "uwagi" na stronie: http://form.jotformpro.com/form/33323980896970

Po dalsze informacje oraz pełen program konferencji zapraszamy na stronę internetową:
http://www.kozminski.edu.pl/pl/jednostki/centrum-coachingu/konferencje/v-miedzynarodowa-naukowa-konferencja-coachingu/
 

 

Akademia Leona Koźmińskiego
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.