zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Zarządzaj w lokalnych przedsiębiorstwach

Studenckie Targi Pracy Małych i Średnich Przedsiębiorstw to wydarzenie, które ma na celu wymianę informacji pomiędzy lokalnym sektorem MŚP a studentami.
Studenckie Targi Pracy MŚP logo Studenckie Targi Pracy MŚP logo


Studenckie Targi Pracy Małych i Średnich Przedsiębiorstw to pierwsza edycja wydarzenia, które ma na celu wymianę informacji pomiędzy lokalnym sektorem MŚP a studentami kierunków związanych z dziennikarstwem, marketingiem i zarządzaniem. Targi odbędą się 28go maja 2014 roku na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej, na Kampusie UJ.


W Krakowie trwa sezon na wszelkiego rodzaju targi pracy. Wielu studentów przychodząc na spotkania z potencjalnym pracodawcą podczas takiego wydarzenia, chce poznać specyfikę pracy w ich firmie. Pomoże im to w wyborze najlepszego dla siebie staż lub praktyki, które będą rozpoczynać zapewne w zarządzanie w firmachokresie wakacyjnym. Najlepszym udaje się pozostać w firmie i nadal rozwijać swoje doświadczenie. Z drugiej strony, w takich wydarzeniach uczestniczą absolwenci, którzy mają za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i szukają stałej pracy. Niestety nie każdemu z odwiedzających targi udaje się znaleźć wymarzone stanowisko. Dla jednych problemem jest niewystarczająca znajomość języków obcych, dla innych wymóg zmiany miejsca zamieszkania. Większość firm, będących wystawcami, to korporacje których siedziby nie mieszczą się w Krakowie. Co za tym idzie, nie zawsze wymarzone stanowisko dostępne jest w krakowskim oddziale. Alternatywą dla studentów, którzy wiążą rozwój doświadczenia zawodowego z Krakowem są Studenckie Targi Pracy Małych i Średnich Przedsiębiorstw.


Inicjatorem i pomysłodawcą targów jest Krzysztof Piechota, założyciel start-upu Strefa Pracy i Przedsiębiorczości - “Moim celem jest pokazanie, że praca w MŚP i ich rozwój, dzięki wykorzystaniu wiedzy najlepszych studentów jest wartościowy. Studenci od lokalnych przedsiębiorców mogą się wiele nauczyć np. poprzez wymianę wiedzy na temat zakładania firmy. Mogą liczyć na wsparcie od różnego rodzaju organizacji i mentorów. Chciałbym, aby przedsiębiorcy z sektora MŚP zbliżyli się do środowiska akademickiego oraz studentów i absolwentów."


Organizatorami, poza Katedrą Turystki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wydziałem Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ, jest Strefa Pracy i Przedsiębiorczości. Firma stawia sobie za cel pokazanie studentom alternatywnej do korporacyjnej ścieżki kariery i ułatwienie kontaktu pomiędzy MŚP a uczelniami i studentami. Na przykład absolwenci kierunku zarządzania w firmach, zatrudniających do 250 pracowników, będą mogą wcielić w życie najnowsze rozwiązania, o których dopiero co uczyli się na zajęciach. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na www.targimsp.pl

 

 Strefa Pracy i Przedsiębiorczości logo

Autor oraz osoba do kontaktu:

Magdalena Patejko

Koordynator ds. Public Relations i mediów

telefon: +48 698 852 265

e-mail: magdalenapatejko@gmail.com

 

 

Strefa Pracy i Przedsiębiorczości
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.