Specjalista w zakresie dóbr konsumenckich, usług finansowych, technologii, komunikacji i mediów. Pracuje w warszawskiej siedzibie firmy i odpowiada za działalność firmy na rynkach Europy Wschodniej. Do zespołu Spencer Stuart dołączył w grudniu 2005 roku.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży executive search. Jego doświadczenie obejmuje różne sektory rynku, w szczególności rynek konsumencki (sektory od FMCG po finanse i ubezpieczenia).
Realizował projekty m.in. dla takich firm, jak Beiersdorf, BMW, Cadbury Wedel, Citibank, Danone, ING, Frito Lay, GE Money, Kompania Piwowarska (SAB Miller), Volvo Cars, Winterthur. Poza rynkiem konsumenckim, pracował również na rzecz klientów z polskiego sektora mediowego i telekomunikacyjnego, doradzając m.in. Agorze, TVP, TVN, Netii i GTS.
Przed Spencer Stuart osiem lat spędził w jednej z czołowych niemieckich firm executive search. Odpowiadał za uruchomienie i rozwój działalności firmy w Polsce. Wcześniej był dyrektorem działu executive search w innej firmie doradczej human resources w Polsce.
Karierę rozpoczął jako copywriter w jednej z czołowych międzynarodowych agencji reklamowych.
Jest jednym z założycieli SDP (Stowarzyszenie Doradców Personalnych) i przez dwa lata pełnił funkcję członka zarządu.
Studiował na Uniwersytecie Warszawskim (dyplom z prawa i administracji) oraz w British Center for Legal Studies.
Mówi płynnie po angielsku, posługuje się również językami niemieckim i rosyjskim.
powrót