Pracuje z menedżerami w takich obszarach jak: efektywna komunikacja i współpraca, budowanie relacji, pewność siebie, wywieranie wpływu, budowanie swego wizerunku i autorytetu. Procesy coachingowe prowadzi od 2005 roku. Doświadczenie zawodowe stanowiące bazę w pracy coachingowej to wieloletnia praca (od 2000 r.) w roli konsultanta wspierającego organizacje w obszarze diagnozy kompetencji menedżerskich, rozwijania personelu oraz planów sukcesji z wykorzystaniem takich narzędzi jak: Development i Assessment Centre, Ocena 360, testy, wywiady, a także bardzo solidne przygotowanie warsztatowe do pracy z obszarem relacji i komunikacji. Skierowała się ku coachingowi dostrzegając mocne, wymierne efekty jakie przynosi praca z potencjałem tkwiącym w ludziach. Pracuje zarówno z dojrzałymi menedżerami od wielu lat na stanowiskach zarządczych, którzy pragną poprawić jakość swojej komunikacji, wywierać wpływ w konstruktywny sposób, poprawić life balance, jak i z początkującymi w tej roli pomagając im zbudować pewność siebie i autorytet przywódczy.
Wykształcenie: Wydział psychologii, Uniwersytet Warszawski
Umiejętności: Akademia Coachingu Coach Wise (2007 – 2008)
Podyplomowe Studium Terapii (4 lata)
Liczne warsztaty w obszarze komunikacji i dynamiki relacji personalnych
Superwizja własnej pracy coachingowej
powrót