Posiada dziesięcioletnie doświadczenie zdobyte w sprzedaży usług Business to Business międzynarodowych korporacji (ING Bank, Hachcette Filipachi Polska: Elle, Elle Deco). Samodzielnie zorganizowała dział sprzedaży reklam w Phoenix Press Media (21 tytułów prasowych). Wyspecjalizowała się w coachingu i treningach zespołów sprzedażowych. W Mercuri Interantional ma okazje pracować z najbardziej wymagającymi klientami w tej dziedzinie.
Wykształcenie: Ekonomia Przemysłu, Uniwersyt Łódzki
Umiejętności: Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie i planowanie marketingowe w Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania im. Prof R. Kudlińskiego w Warszawie. Uczestniczyła w następujących kursach i szkoleniach:
Szkoła Trenerów Non violent communication. Dojrzewalnia Róż (2007-2010),
Akademia trenerska - Szkoła trenerów biznesu Sedno (2007),
Zaawansowana psycholingwistyka, Kefann (2006),
Zarządzanie zespołami handlowców, GE Publishing Limited, Londyn (2001),
Efektywna sprzedaż reklam, Media Partner (2000),
Budowanie relacji z kluczowymi klientami, Groupe Interdeco, Paryż (1999),
Jak sprzedać usługi finansowe? ING Barrings (1998).
powrót