zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Teslą w rynek pracy

Duńska firma wyróżniona za innowacyjną rekrutację pracowników w Polsce

KMD, informatyczna firma o duńskich korzeniach, stworzyła projekt, który przełamał dotychczasowe schematy i sposób patrzenia na proces pozyskiwania pracowników w Polsce. Pomysł otrzymał wyróżnienie w trzeciej edycji konkursu Siła Przyciągania za najbardziej innowacyjne podejście do rekrutacji.

Nowy Dyrektor Zarządzający Dow Polska

Warszawa – 7 grudnia 2017 r. – Giuseppe Santoro został powołany na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Dow Polska. Dotychczas Santoro pełnił funkcję Global New Business Development Director w obszarze produktów konsumenckich w europejskiej centrali spółki Dow w Horgen w Szwajcarii.

Gry w biznesie – pomoc na miarę XXI wieku

Jeszcze kilka lat temu gry komputerowe uznawane były za niezbyt wyrafinowaną rozrywkę. Dziś stały się nieodłącznym elementem życia, a odpowiednio wykorzystane, mogą być dobrym sposobem na promocję marki czy produktu. Gamification, czyli grywalizacja, nie jest już jedynie elementem wirtualnego świata – od kilku lat obecny jest w marketingu. Jak z niego skorzystać, by dogonić XXI wiek?

Branża Automotive w obliczu czwartej rewolucji przemysłowej

Polska branża motoryzacyjna kolejny rok święci triumfy – to druga, po przemyśle spożywczym, największa branża produkcyjna w Polsce. By utrzymać tendencję wzrostową polski sektor automotive inwestuje w najnowocześniejsze rozwiązania, dotyczące automatyzacji produkcji. Jakie technologie będą stanowić o przyszłości tej ważnej branży?

Oldtimer - sposób na hobby

 

Kupno samochodu to dla jednych zwyczajny zakup auta, do codziennego funkcjonowania. Wśród potencjalnych kierowców znaleźć można także miłośników i pasjonatów samochodów, dla których wymarzone auto, to cel i cichy "obiekt westchnień". Bo jak nie wzdychać do stylowego oldtimera? Stare samochody to szyk i elegancja, zamknięta w czterokołowym pojeździe. To historia, o którą warto i trzeba dbać.

 

 

Dlaczego akurat oldtimer?


Przede wszystkim do jazdy. Sprzęgło, gaz, hamulec, kierownica - wszystko się zgadza. To jednak coś więcej, niż pojazd, który ma nas zaprowadzić do celu. Nie da się porównać najnowocześniejszego modelu Porsche do starego Trabanta czy Volkswagena Samby. To zupełnie inna klasa samochodów. Oldtimery w ostatnim czasie przechodzą swój renesans, przyciągając do siebie coraz większą rzeszę miłośników. Stare, stylowe samochody to raj na ziemi dla osób ceniących sobie komfort jazdy i wyjątkową estetykę.

 

Poza zwyczajną jazdą, oldtimery posiadają więcej zastosowań. To pomysł na hobby, a dla wielu: sposób na życie.

 

Hobby a może coś więcej?


Kupujesz stary, piękny samochód. Usprawniasz go do jazdy i ruszasz w trasę. Czy to wystarcza? Zdecydowanie nie. To coś więcej, niż transakcja. To sytuacja bez wyjścia. Pasja, jaką jest pielęgnacja starych samochodów, wciąga z dnia na dzień coraz bardziej.

 

 

Z hobbystów rodzą się pasjonaci, a z tych- specjaliści w każdym calu. Na oldtimerach można budować hobby, ale także zarabiać. Po pierwsze, otwierając warsztat. Przyjmowanie pod dach samochodów klientów i renowacja ich, to ogromna frajda i dodatkowo, codzienna praca. Tego typu samochody, wymagają szczególnej pielęgnacji. Kosmetyka samochodowa, a także wymiana podstawowych części, to wyjątkowe zadanie. Części do zabytkowych samochodów ciężko jest dostać, ponieważ to głównie producenci aut nimi handlują. Mechaników, którzy zajmują się oldtimerami, cechuje przede wszystkim pasja do klasyki. A nie można przecież mówić o klasyce najwyższej jakości, bez porządnego wykonania.

 

Hobby związane z oldtimerami, w łatwy sposób może przejść z właściciela warsztatu czy mechanika, na posiadacza takiego pojazdu. Podpatrując pracę fachowców, właściciele samochodów często łapią przysłowiowego bakcyla i sami zaczynają poświęcać większą uwagę swojemu pojazdowi. To wspaniała sprawa, ponieważ dzięki temu, zainteresowanie starymi, oldschoolowymi samochodami rośnie a liczba warsztatów zmienia się w sposób zastraszający.

 

 

Pamiętajmy jednak, że nie każdy, kto posiada stary samochód, to prawdziwy hobbysta. Oldtimery trzeba kochać, bez dwóch zdań. To wyjątkowe pojazdy, które są bardzo wymagające. Nie chodzi o to, by stary samochód unowocześnić i dokonać na nim brutalnego tuningu. Samochód zabytkowy powinien zachować swój charakter, bo to o to w tym hobby chodzi. Oldtimery to klasyka. Sukces osiągniemy, więc tylko wtedy, gdy faktycznie zechcemy poświęcić im część swojego życia. To właśnie wtedy, oldtimery mogą stać się sposobem na zarobek.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.