zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy.

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

Michał Mierzejewski nowym
Prezesem Zarządu i Dyrektorem Zarządzającym Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie

 

Michał Mierzejewski został Prezesem Zarządu i Dyrektorem Zarządzającym Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie. Zastąpił Edvinasa Katiliusa, który objął stanowisko Wiceprezydenta Strefy Wolnocłowej PMI (Duty Free) z siedzibą w Lozannie (Szwajcaria).

 

 

Michał Mierzejewski związany jest z Philip Morris od 2004 roku, w 2008 roku wszedł do Zarządu Spółki i objął równocześnie stanowisko Dyrektora ds. Korporacyjnych na Polskę. W 2013 roku obszar ten poszerzono o Kraje Bałtyckie.

 

"Philip Morris wprowadzając produkty o potencjale obniżonej szkodliwości przechodzi największą transformację w swojej historii. Moim celem jest przekonanie pełnoletnich palaczy do zamiany tradycyjnych papierosów na produkty takie jak IQOS, które wydzielają średnio 90-95% mniej szkodliwych substancji niż papierosy. Zrobimy wszystko, aby w ciągu najbliższej dekady zdecydowana większość palaczy w Polsce zamieniła papierosy na produkty potencjalnie mniej szkodliwe, a w 2030 r. widok osoby z papierosem był tak rzadki, jak dzisiaj osób palących fajkę. Wierzę, że jest to jak najbardziej realne, ponieważ przez ok. 20 lat paliłem dwie paczki dziennie, a od kilku miesięcy korzystam wyłącznie z IQOS-a" - powiedział Michał Mierzejewski. "Philip Morris zapoczątkował największą w historii branży rewolucję opartą na innowacjach i badaniach naukowych. Chcemy, aby Polska dalej miała w niej znaczący udział. Rynek wyrobów konwencjonalnych jest wciąż głównym elementem naszej działalności, ale to z produktami bezdymnymi pragniemy związać przyszłość firmy i branży" - dodał nowy prezes.

 

Michał Mierzejewski jest jednym z najbardziej doświadczonych Dyrektorów ds. Korporacyjnych

w globalnych strukturach Philip Morris International. Ceni skuteczność, wyróżnia go umiejętność znajdowania innowacyjnych rozwiązań w różnych aspektach biznesowych oraz zaangażowanie

w rozwój swoich współpracowników. Ma analityczny sposób myślenia, szeroką perspektywę

i świetnie rozumie potrzeby zmieniającej się branży, co czyni go idealnym liderem

na czas transformacji firmy.

 

O Philip Morris w Polsce

 

Philip Morris jest największą firmą tytoniową w Polsce, z udziałem w rynku sprzedaży papierosów wynoszącym ok. 40,4% (źródło: Philip Morris za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze, Stacje Benzynowe, Kioski, Sklepy Winno-cukiernicze, Sklepy Tytoniowe; sprzedaż wolumenowa w sztukach w okresie I 2016 - XII 2016 w kategorii papierosów) oraz jednym z największych pracodawców, zatrudniającym ponad 3000 pracowników na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzi spółka odpowiadająca za sprzedaż, marketing i dystrybucję produktów, nowoczesne centrum produkcyjne, firma odpowiedzialna za kontraktowanie i skup liści tytoniu oraz Europejskie Centrum Usług Wspólnych w Krakowie. Centrum zapewnia wsparcie i obsługę z zakresu finansów, IT, HR i procesów zakupowych dla większości naszych spółek w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Firma współpracuje z ok. 2000 polskich plantatorów tytoniu. Fabryka Philip Morris w Krakowie jest największym centrum produkcyjnym PMI w Europie i jednym z najnowocześniejszych i największych na świecie. Na przestrzeni ostatnich 10-ciu lat wielkość produkcji papierosów w fabryce wzrosła z 30 mld do ponad 60 mld sztuk papierosów rocznie i dalej się zwiększa. Obecnie ok. 70 proc. produkcji krakowskiej fabryki trafia na eksport. Produkty z Krakowa sprzedawane są na ponad 70 rynkach na całym świecie, również na tych najbardziej wymagających pod względem jakości. Do tej pory Philip Morris zainwestował w Polsce ponad 700 mln USD. Philip Morris w Polsce czterokrotnie został uhonorowany tytułem Top Employer Polska i Top Employer Europe.

 

O Philip Morris International Inc.

 

Philip Morris International Inc. (PMI) to światowy lider branży tytoniowej, właściciel sześciu

z piętnastu najlepszych międzynarodowych marek, w tym Marlboro - najpopularniejszej marki papierosów na świecie. Produkty PMI sprzedawane są w ponad 180 krajach. Ponadto, PMI angażuje się w rozwój i komercjalizację gamy produktów o potencjale do zmniejszania indywidualnego ryzyka

i szkodliwości dla społeczeństwa w porównaniu z tradycyjnymi papierosami (produktów o obniżonym ryzyku). Jednym z takich produktów jest IQOS, który w Polsce dostępny jest od kwietnia br. Poza IQOS oferta PMI i spółek zależnych w zakresie produktów bezdymnych obejmuje także e-papierosy marki MESH i Vivid. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.pmi.com.

 

Informacje dodatkowe:

 

Adam Suchenek, Menedżer ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy Philip Morris Polska

tel.: (22) 606 2222, (+48) 601 39 00 89; e-mail: PMPLbiuroprasowe@pmi.com


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.