Office Manager / Operations Coordinator

Randstad Polska Sp. z o.o.

Data publikacji: 02.10.2025 Do końca oferty:

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

Naszym klientem jest wiodący producent i dystrybutor zaawansowanych systemów do nawigacji radiowej zarówno dla przemysłu obronnego jak i zastosowań cywilnych. W związku z rozwojem działalności w Polsce, poszukujemy osoby, która wesprze Operations Managera w codziennym funkcjonowaniu firmy. 

Office Manager / Operations Coordinator

Nr ref.: 344/4/2025/AJ/261996/karieramanagerapl Kraków (małopolskie)

Oferujemy

  • możliwość dołączenia i współtworzenia prężnie rozwijającej się międzynarodowej organizacji,
  • w zależności od preferencji umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • dogodne wynagrodzenie ustalone w drodze rozmów obu stron,
  • wszelkie niezbędne narzędzia do pracy,
  • szereg benefitów.

Zadania

Wsparcie operacyjne:

  • współpraca z działem centralą firmy, działem finansów oraz księgowością,
  • zarządzanie codziennymi wydatkami firmy, kartami kredytowymi,
  • organizacja podróży służbowych.

Zarządzanie biurem:

  • dbanie o porządek i odpowiednie warunki pracy w biurze,
  • koordynacja dostaw materiałów biurowych i środków czystości,
  • kontakt z administracją budynku oraz właścicielem obiektu,
  • nadzór nad dostawcami (artykuły biurowe, sprzęt IT, meble), negocjacje umów, ocena efektywności i kosztów,
  • prowadzenie systemu ewidencji majątku biurowego,
  • zarządzanie dostępem do biura,
  • obsługa korespondencji oraz głównej linii telefonicznej.

Organizacja wydarzeń:

  • organizacja udziału firmy w targach i wydarzeniach branżowych,
  • planowanie wydarzeń wewnętrznych, jubileuszy, spotkań integracyjnych,
  • zarządzanie kalendarzami managerów i dyrektorów.

Oczekujemy

  • znajomości języka angielskiego w stopniu min. B2 (codzienna komunikacja), 
  • doświadczenia w zarządzaniu biurem i obiektem biurowym,
  • znajomości procesów ubezpieczeniowych i odnawiania polis,
  • umiejętności zarządzania dostawcami, zakupami i ewidencją majątku,
  • świetne zdolności organizacyjne i doświadczenie w organizacji wydarzeń,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • dbałość o szczegóły, proaktywność, skrupulatność, 
  • mile widziana: znajomość systemów IT, oprogramowania biurowego, CRM/ERP,
  • mile widziane: doświadczenie w realizacji projektów specjalnych,
  • mile widziane: doświadczenie w procesach HR od strony administracyjnej 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Podobne oferty pracy

Project Manager (Odoo)

Randstad Polska Sp. z o.o.

For our client, an international company from the retail-tech sector with a unique service, we are looking for a candidate for the position of Project Manager who will take the initiative in managing proje ...

Kraków (małopolskie)

22.10.2025

Dodaj do ulubionych

Kierownik Robót Montażowych

Pekabex Sp. z o.o.

Zarządzanie i nadzór nad przebiegiem procesu montażu, Planowanie i kontrola pracy brygad monterskich, Nadzór nad jakością i terminowością prac, Opracowywanie logistyki montażu, zamaw ...

Poznań (wielkopolskie), Warszawa (mazowieckie)

22.10.2025

Dodaj do ulubionych

Product Manager

INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Do Twoich obowiązków będzie należało: koordynowanie pracy interdyscyplinarnego zespołu (kupców, projektantów, technologów) odpowiedzialnego za daną linię produktową, tworzenie kolekc ...

Kraków (małopolskie)

22.10.2025

Dodaj do ulubionych