Operations Manager

Randstad Polska Sp. z o.o.

Data publikacji: 12.11.2025 Do końca oferty:

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

Dla naszego międzynarodowego klienta poszukujemy doświadczonego menedżera, który pragnie wykorzystać swoje umiejętności do zapewnienia harmonijnego i efektywnego działania nowego oddziału firmy w Katowicach. 
To kluczowa funkcja, której celem jest płynne połączenie zarządzania zespołem, administracji biurowej i lokalnych operacji, zapewniając płynną integrację procesów polskiego oddziału z zagraniczną siedzibą firmy. 

Jest to stanowisko wymagające proaktywnego podejścia, autonomii i udokumentowanego doświadczenia w koordynowaniu złożonych zadań w międzynarodowym środowisku.

Jeśli cechuje cię wysoka kultura biznesowa, determinacja w osiąganiu celów oraz gotowość do pracy w dynamicznym, ambitnym otoczeniu – zapraszamy do aplikowania.

Operations Manager

Nr ref.: 83/11/2025/OW/265432/karieramanagerapl Katowice (śląskie)

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwe od zaraz 
  • realny wpływ na kształt organizacji – rola o kluczowym znaczeniu, dająca możliwość decydowania o operacjach i rozwoju oddziału w Katowicach
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 
  • praca w dogodnej lokalizacji w centrum miasta oraz możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji ambitnych celów operacyjnych i liderskich
  • pełne wdrożenie do organizacji i szkolenia wstępne
  • pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku 
  • pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie) 

Zadania

  • nadzór i zarządzanie wszystkimi usługami operacyjnymi oddziału contact center w Katowicach, zapewnienie zgodności z celami firmy i wskaźnikami SLA
  • kierowanie, coaching i rozwój zespołu operacyjnego w celu osiągania wysokiej wydajności oraz promowanie pozytywnej kultury pracy
  • pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klienta i interesariuszy zewnętrznych, skuteczne rozwiązywanie problemów biznesowych
  • nadzór nad utrzymaniem i logistyką biura, zarządzanie relacjami z dostawcami oraz zapewnienie sprzyjającego środowiska pracy, dbanie o zaopatrzenie biura
  • koordynacja kluczowych procesów HR (m.in. onboarding, offboarding, zarządzanie nieobecnościami i wydajnością) oraz wspieranie rozwoju i zaangażowania zespołu, w ścisłej współpracy z zespołem HR i lokalnym team liderem
  • opracowywanie i wdrażanie lokalnych polityk, procedur i mierników w celu stałego podnoszenia efektywności operacyjnej
  • ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy w siedzibie głównej (HR, finanse, IT, prawnym) oraz team liderem w celu zapewnienia spójności operacyjnej, zgodności z przepisami i zarządzania ryzykiem

Oczekujemy

  • kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu biurem, operacjami biznesowymi, zespołem lub podobnej roli managerskiej, najlepiej w środowisku międzynarodowym
  • biegłej znajomości języka angielskiego i polskiego
  • silnych umiejętności zarządzania ludźmi, coachingu i rozwoju zespołu
  • umiejętności skutecznej komunikacji i budowania relacji na wszystkich szczeblach w organizacji 
  • umiejętności szybkiego rozwiązywania złożonych problemów i podejmowania strategicznych decyzji
  • doskonałej organizacji pracy, zdolności do zarządzania wieloma priorytetami jednocześnie i dostosowywania się do zmieniających się potrzeb biznesowych
  • dużej autonomii i samodzielności 
  • znajomości systemów i narzędzi do zarządzania biurem i operacjami biznesowymi
  • doświadczenie w pracy w zespole contact center/call center/help desku będzie mile widziane 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia