Technical Application Manager

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Data publikacji: 07.08.2025 Do końca oferty:

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

Technical Application Manager

lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

numer referencyjny: 1194784/karieramanagerapl

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.
Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Technical Application Manager

Lokalizacja: Warszawa, Rondo ONZ
Branża: finansowa / leasingowa
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Współpraca: długoterminowa (pierwszy kontrakt na 12 miesięcy)
Stawka: 110-135 PLN/h netto + VAT
Start date: listopad 2025
Godziny pracy: start pracy 7-10, koniec pracy 15-18
Praca zdalna: praca w modelu hybrydowym 3 dni z biura w Warszawie przy Rondzie ONZ
Zespół: składa się z 8 osób, w tym kilku Technical Application Managerów


Czym będziesz się zajmował:

1. Zarządzanie strategią aplikacji:
Wsparcie Business Application Managerów (FAO) w formułowaniu i komunikowaniu strategii technicznej aplikacji, zgodnej z założeniami Enterprise Architect (EA)
Pełnienie roli łącznika technicznego w celu ułatwienia współpracy międzyfunkcjonalnej jednostek biznesowych i IT
Ciągłe badanie obecnych i pojawiających się technologii i proponowanie zmian w razie potrzeby
Identyfikację możliwości automatyzacji (analiza OpEx i działania następcze)
Koordynacja i nadzór nad testami penetracyjnymi i wydajnościowymi naszych produktów i systemów
Współpraca z rolami IT centralnie/lokalnie (np. Solution Architect i Enterprise Architect)
2. Zarządzanie dokumentacją techniczną aplikacji:
Proaktywna aktualizacja centralnego repozytorium systemu (np. LeanIX)
Weryfikacja Release Notes / CAB Instructions
Posiadanie i zarządzanie Service Card (jako warunek konieczny do przekazania czegoś do
Aplication Management Services

Zapewnienie aktualnych i kompletnych Instrukcji AMS
Posiadanie i zarządzanie innymi dokumentami związanymi z zarządzaną aplikacją
3. Techniczne zarządzanie aplikacją zgodnie ze wszystkimi wewnętrznymi regulacjami/procesami
Wdrażanie nowych wersji na środowiskach testowych
Analizowanie istniejących aplikacji i systemów w celu określenia potrzebnych modyfikacji i/lub ulepszeń
Prowadzenie ciągłego doskonalenia aplikacji
Odpowiedzialność za optymalizacje techniczne w razie potrzeby, analiza konieczności
Doradztwo i wsparcie szkoleń dla drugiej linii wsparcia (AMS)
Zapewnienie jakości dostarczania wersji (np. świadomość problemów z jakością oprogramowania lub opóźnień w dostawach itp.)
Zapewnienie realizacji procesu Access and Identity Management (recertyfikacja, koncepcja ról systemowych, repozytorium ról systemowych, dokument Authorization Concept, repozytorium uprawnień systemowych, zarządzanie użytkownikami środowisk testowych) - zapewnienie jakości i dokładności.
4. Zarządzanie wnioskami o zmianę
Aktywna rola w procesie zarządzania zmianą (np. CAB), pełnienie roli Koordynatora Zmiany, wprowadzanie zmian w zgodzie z AMS
Ocena tematów biznesowych i rewizja procedur operacyjnych w celu zidentyfikowania potencjalnych ulepszeń przydzielonych aplikacji w celu spełnienia zmieniających się wymagań biznesowych przy wykorzystaniu wiedzy technicznej
Wdrażanie nowych funkcji poprzez wybór właściwych metod implementacji i zapewnienie, że wymagania i standardy architektoniczne są uwzględnione
Współpraca z rolami IT centralnie/lokalnie (np. Solution Architect i Enterprise Architect)
5. Wsparcie projektu jako TAM

Wsparcie projektu w razie potrzeby (np. studium wykonalności), udział w kwartalnych rundach planistycznych
Wdrożenie wersji oprogramowania na środowiskach testowych
6. Zarządzanie budżetem

Wsparcie rundy planowania rocznego plus miesięczna aktualizacja wykorzystania budżetu, w tym potencjalna aktualizacja planowania budżetu
7. Zarządzanie interesariuszami / potrzeby współpracy
Lokalne wsparcie biznesowe (np. Zespół Testowy, BDD, FAO, Architekci Biznesowi)
Lokalne wsparcie i współpraca IT (IT4IT)
Centralne i lokalne role IT (np. Solution Architects/ Enterprise Architects/ TAMs, Etc.)
IT Leadership Team

Co otrzymasz:
Możliwość długofalowej współpracy dla zagranicznego klienta z branży finansowej
Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych przewodnich klientów Hays

Czego oczekujemy:


Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu systemami w roli technicznego opiekuna aplikacji (Technical Application Manager / System Administrator)
Doświadczenie z systemami Linux/Unix – wymagana wiedza (praca w terminalu, obsługa podstawowych poleceń systemu, obsługa edytora ‘vi’ lub podobnego, skrypty bash…)
Znajomość RedHat Jboss EAP / WildFly
Znajomość Tomcat – na poziomie podstawowym
Znajomość języka SQL i baz danych Oracle – minimum na poziomie podstawowym
Podstawowa znajomość Windows Server
Znajomość IIS (Internet Information Services)
Zagadnienia sieciowe – podstawowa znajomość
Znajomość narzędzi GitHub, Concourse, Postman, Splunk, Jira, Confluence
Mile widziana znajomość technologii chmurowych (np. AWS)
Znajomość metodologii ITIL
Samodzielność i doskonałe umiejętności komunikacyjne
Otwarta postawa, orientacja na rozwiązania i odpowiedzialność end-to-end, zorientowanie na biznes
Wymagane zaświadczenie o niekaralności (na późniejszym etapie procesu rekrutacyjnego)
Bardzo mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze bankowym / finansowym
Znajomość j. angielskiego na poziomie B2+ (regularna współpraca z centralą w Niemczech)

Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:

1. Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
2. Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
3. Rozmowa techniczna z Klientem – 1-2 spotkania online (czasami drugie spotkanie odbywa się w biurze Klienta)
4. Oferta
5. Witamy w projekcie!


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.


hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

Podobne oferty pracy

Kierownik Projektu SEPA IPR

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów ...

Warszawa (mazowieckie)

04.09.2025

Dodaj do ulubionych

Senior Project Manager

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów ...

Warszawa (mazowieckie)

04.09.2025

Dodaj do ulubionych

Project Manager

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów ...

Warszawa (mazowieckie)

04.09.2025

Dodaj do ulubionych