zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Branża Automotive w obliczu czwartej rewolucji przemysłowej

Polska branża motoryzacyjna kolejny rok święci triumfy – to druga, po przemyśle spożywczym, największa branża produkcyjna w Polsce. By utrzymać tendencję wzrostową polski sektor automotive inwestuje w najnowocześniejsze rozwiązania, dotyczące automatyzacji produkcji. Jakie technologie będą stanowić o przyszłości tej ważnej branży?

Samochód służbowy jako pozapłacowy motywator pracowników

Samochód służbowy jest dla kadry zarządzającej jednym z najbardziej oczekiwanych i docenianych dodatków do pensji. Ile polskie firmy średnio wydają na takie auta? Jakie samochody służbowe cieszą się popularnością, a jakie największym zaufaniem?

Niebanalne auto dla ambitnego mężczyzny

Panowie wspinający się po szczeblach kariery zawodowej, posiadający wysokie aspiracje, które nakazują im nieustannie dążyć do wielu ambitnych celów, nie zadowolą się pierwszym lepszym samochodem. Wymagają od auta ponadczasowej stylistyki, innowacyjnych rozwiązań dopracowanych pod każdym względem oraz imponujących osiągów. Idealny pojazd powinien być wyjątkowy zarówno od strony wizualnej, jak i technicznej: musi wyróżniać się z tłumu. Czy trudno wybrać takie nietuzinkowe auto? Jakimi cechami powinno się wyróżniać na tle konkurentów?

Audi Q7 - lifting i zmodyfikowane silniki

Rasowy SUV z Ingolstad przeszedł‚ kurację™ odmł‚adzającą…. Teraz Q7 prezentuje się jeszcze bardziej elegancko. Ma też mniejszy apetyt na paliwo.

Teslą w rynek pracy


Duńska firma wyróżniona za innowacyjną rekrutację pracowników w Polsce

 

 

KMD, informatyczna firma o duńskich korzeniach, stworzyła projekt, który przełamał dotychczasowe schematy i sposób patrzenia na proces pozyskiwania pracowników w Polsce. Pomysł otrzymał wyróżnienie w trzeciej edycji konkursu Siła Przyciągania za najbardziej innowacyjne podejście do rekrutacji.

 

Nagrodzona akcja jest nowością w spojrzeniu na rekrutację na polskim rynku pracy. Wyróżniają ją niestandardowe podejście do kandydata oraz nietypowe narzędzia. Projekt przeprowadzony na początku września br. pod nazwą "Shall we have a ride?", rozpoczął się od wybrania przez zespół rekrutacyjny KMD poszukiwanych specjalistów, których następnie zaproszono na spotkanie rekrutacyjne podczas… przejażdżki nowoczesnym modelem Tesli. Nietypowym elementem była też możliwość porozmawiania na jej siedzeniach ze swoim potencjalnym menadżerem, z pominięciem etapu rekrutacji przez HR.

 

- Rynek IT jest niezwykle trudny dla działów rekrutacji - komentuje Anna Kosińska, Kierownik Działu Komunikacji i Employer Branding w KMD Polska. - Popyt na talenty od dawna przewyższa ich podaż. Dodatkowo programiści zwykle nie przepadają za HR-owcami, co nie ułatwia pracodawcom zadania. Kandydaci są zmęczeni zbyt częstym otrzymywaniem ofert, więc bardzo rzadko na nie odpowiadają. Pozostają jednak otwarci na merytoryczne rozmowy i ciekawe propozycje. Istotne jest dla nich również wcześniejsze poznanie potencjalnego menadżera zespołu. Ta możliwość jest tym ważniejsza, że bardziej niż kolegom z innych branż zależy im na pracy wśród ekspertów, z którymi mogliby tworzyć nie tylko zgrany zespół, ale też rozwijać wspólną pasję

i poszerzać wiedzę - wyjaśnia przedstawicielka KMD.

 

Kandydatów wytypowano w oparciu o przebieg ich ścieżek karier za pośrednictwem portalu LinkedIn.com. Następnie rozesłano do nich indywidualne zaproszenia wraz z linkiem do spersonalizowanej strony internetowej nawiązującej do doświadczeń konkretnej osoby. Na tym etapie od możliwości przejechania się luksusowym autem kandydatów dzieliło tylko jedno kliknięcie potwierdzające udział w procesie rekrutacyjnym. Podczas niego mogli porozmawiać z menadżerami firmy o nowych technologiach, programowaniu, a także projektach realizowanych przez KMD

i możliwościach rozwoju, jakie firma oferuje swoim pracownikom.

 

- Dynamiczny rozwój rynku IT zmusza działających w nim pracodawców do nieustannego ćwiczenia swojej kreatywności - mówi Dariusz Kubacki, Wiceprezes i Dyrektor Generalny w KMD Polska. - Dlatego właśnie odeszliśmy od tradycyjnego schematu rozmowy rekrutacyjnej, w którym omawia się przede wszystkim stanowisko pracy. Zaproponowaliśmy kandydatom dyskusję poza biurem o tym, co interesuje ich najbardziej: projektach i technologiach, bez rekrutacyjnego ciśnienia. Stawialiśmy nie na przyspieszenie całości procesu, a raczej na nietypowe doświadczenia i zainteresowanie topowych kandydatów oraz dobór projektów do ich oczekiwań i kompetencji. To wymagająca grupa odbiorców, a my chcemy dotrzeć do niej w ambitny sposób.

 

KMD to największy duński gracz na europejskim rynku IT, który od ponad 40 lat dostarcza usługi informatyczne na potrzeby rządu i samorządów lokalnych w Danii, a także firm z sektora prywatnego w Skandynawii.

 

Konkurs Siła Przyciągania ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych przedsięwzięć, które pozwalają na przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Organizatorem konkursu jest Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o.

 

*****

 

KMD to największy duński gracz na europejskim rynku IT, który od ponad 40 lat dostarcza usługi informatyczne na potrzeby rządu i samorządów lokalnych w Danii, a także firm z sektora prywatnego w Skandynawii. To dzięki wiedzy i umiejętnościom specjalistów m.in. z KMD, Dania jest jednym z najlepiej zdigitalizowanych państw na świecie (dane na podstawie wskaźnika cyfryzacji gospodarki i społeczeństwa DESI - The Digital Economy and Society). Każdego dnia Duńczycy korzystają z rozwiązań opracowanych przez firmę - począwszy od komunikacji z urzędami, po opłaty rachunków. W 2015 roku Skandynawski gigant otworzył oddział w Polsce, tworząc atrakcyjne miejsce pracy dla polskich specjalistów IT. Dziś KMD jest dynamiczną prywatną firmą, której roczne przychody przekraczają 640 milionów Euro i zatrudnia łącznie ponad 3 200 pracowników w Danii, Szwecji

i Polsce. W biurze w Warszawie gromadzi około 400 ekspertów, zajmujących się tworzeniem oprogramowania i rozwiązań IT dla rynków w Danii i innych krajach skandynawskich.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.