zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

W połowie stycznia br. miała miejsce premiera książki Roberta Zegara i Ewy Lewczak Podróż menedżera, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli.

 

Wybierz się w podróż, a powrócisz z niej jako prawdziwy lider

 

 

Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa.

I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.

J.D. Rockefeller

                Każdy pracujący z zespołem poszukuje inspiracji do tego, aby realizować cele, jakie stawiane są menedżerom. Potrzebuje również narzędzi i umiejętności, których doskonalenie krok po kroku pozwala na to, by stać się prawdziwym liderem zespołu.

                Książka Podróż menedżera to praktyczny, bogaty w niepowtarzalne ilustracje podręcznik, zawierający sprawdzony zestaw użytecznych wskazówek, ćwiczeń i inspiracji dla wszystkich mających aspiracje do wdrażania rozwojowego stylu zarządzania w swojej organizacji.

               

                Fragment książki:

 

 

(...) Powiem tak: po naszych spotkaniach czuję się trochę jak zbyt pewny siebie kierowca, który za namową życzliwych ludzi poszedł na profesjonalny kurs bezpiecznej jazdy samochodem. Wystarczyło kilka podstawowych ćwiczeń na torze, abym odrobił lekcję nieprawdopodobnej pokory i zweryfikował swoje umiejętności. Tak właśnie czuję się teraz - odpowiedział Tomek.

(...)

 

- I uświadomiłem sobie, że nauka 'menedżerowania' to proces bardzo rozłożony w czasie.

Jeśli mam trochę talentu, a nieskromnie powiem, czuję, że tak jest - potrzebuję sporo pracy,

aby doskonalić umiejętności menedżerskie. Zdałem sobie również sprawę, że zejście ze ścieżki dyrektywnego, wszystkowiedzącego szefa zespołu może mi przynieść tylko większe korzyści. Uwierzyłem też w to, że nawet z ludzi rozproszonych po większym terenie można zbudować efektywną drużynę i wspólnie cieszyć się sukcesami. Jeśli to wszystko wzbogacę dalszym pogłębianiem twardej wiedzy, która w mojej branży jest niezbędna do wspierania agencji,

zawodową satysfakcję mam w zasięgu ręki!

 

 

Patroni medialni: Marketer+, THINKTANK, Gazeta MSP, Kariera Managera, szkolenia.com, NowyMarketing

 

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

 

Materiał partnerski


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.