zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

X edycja konferencji HRcamp

 

 

Już 9 października odbędzie się X edycja kultowej już konferencji HRcamp, organizowanej przez Employer Branding Institute. To doskonała okazja do inspiracji i dzielenia się doświadczeniem z autorytetami i profesjonalistami z branży HR i Employer Brandingu.

 

HRcamp to jedna z największych konferencji branżowych w Polsce, gromadząca co roku ponad 350 uczestników. Skierowana jest głównie do specjalistów z działów HR, employer brandingu, marketingu, szkoleń i rozwoju. To również szansa na spotkanie osób decyzyjnych z międzynarodowych oraz polskich organizacji.

 

Przyciągaj. Zatrzymaj. Monitoruj.


HRcamp od lat charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym oraz unikalną tematyką

i międzynarodową rangą wydarzenia. W tym roku wśród prelegentów znaleźli się między innymi Kacper Sawicki z Papaya Films, Sebastian Drzewiecki z GSK oraz Marcel Horvath z Virgin Pulse. Całodzienna konferencja została podzielona na 3 bloki tematyczne - Przyciągaj, Zatrzymaj

i Monitoruj - uwzględniające prelekcje, panele dyskusyjne oraz praktyczne warsztaty.

 

Wizerunek pracodawcy to wypadkowa wielu działań. Od zadbania o procesy rekrutacyjne, przez dostosowanie komunikacji do grup docelowych, do spójnych, zgodnych z wartościami działań wizerunkowo-rekrutacyjnych. Podczas prelekcji ze ścieżki Przyciągaj zaprezentujemy best practices

z zakresu rekrutacji, employer brandingu i wizerunku pracodawcy.

 

Odpowiedni dobór benefitów i ścieżek kariery to jedne z głównych czynników warunkujących zgrany

i dobrze funkcjonujący team. W dzisiejszych czasach wellbeing to coś więcej niż nagłówek w artykule HR. Więcej o tym jak utrzymać i rozwijać talenty w organizacji opowiedzą prelegenci ze ścieżki Zatrzymaj.

 

Podstawa strategii i analityki to jeden z głównych obszarów do opanowania przez entuzjastów employer brandingu. Bez wskaźników nie możemy być przekonani o słuszności jakichkolwiek działań. W trakcie wystąpień ze ścieżki Monitoruj przekonamy się, że w obszarze HR i EB mamy ich naprawdę dużo!

 

X lat tradycji

 

 

To już X raz, kiedy zapraszamy wszystkich głodnych HRowej wiedzy, kontaktów i inspiracji. Poprzednie edycje miały miejsce w warszawskim Kinie Praha, w tym roku spotkamy się w hotelu Airport Okęcie.

 

'Za nami kilka lat spotykania się co roku w świetnej i nieformalnej atmosferze. Z roku na rok jest dużo więcej wystąpień i są coraz lepsze. My też jako HRowcy się w tym kształcimy, szlifujemy swoje kompetencje. Również coraz lepsze są te wdrożenia, które się dzieją w polskim HR i to naprawdę widać podczas HRcamp.' - mówi Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute.

 

Gala EBstars

Same prelekcje i warsztaty to zdecydowanie za mało. Po merytorycznej i praktycznej części konferencji startujemy z galą Employer Branding Stars czyli najbardziej prestiżowego polskiego konkursu employer brandingowego. Podczas tegorocznej edycji zaprezentujemy intro do 3 najlepszych casów oraz nagrodzimy zwycięzców w każdej z 7 kategorii. Nie zabraknie również okazji do networkingu.

 

Dziel się wiedzą z najlepszymi i daj się zainspirować!

 

Jeśli mielibyśmy jednym zwrotem opisać HRcamp, to zdecydowanie będą to ludzie, którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem. To niepowtarzalna szansa na dotarcie do osób decyzyjnych z działów HR, employer brandingu i marketingu. To okazja do nawiązania nowych kontaktów i zbudowanie bazy klientów. To inspiracja i możliwość dzielenia się doświadczeniem z największymi autorytetami z branży. To przede wszystkim praktyka - najlepsze case studies i rozwiązania z zakresu HR i employer brandingu.

 

Co tu dużo mówić: szykuje się coś niesamowitego, co na zawsze zostanie w życiu każdego HRowca. Do zobaczenia 9 października!

 

Przy zapisach do końca sierpnia obowiązuje rabat 20%, a do końca września 10%.

 

Agendę wydarzenia, formularz zgłoszeniowy oraz więcej informacji na temat tegorocznej edycji znajdziecie na stronie https://hrcamp.pl/.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.