zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

X edycja konferencji HRcamp

 

 

Już 9 października odbędzie się X edycja kultowej już konferencji HRcamp, organizowanej przez Employer Branding Institute. To doskonała okazja do inspiracji i dzielenia się doświadczeniem z autorytetami i profesjonalistami z branży HR i Employer Brandingu.

 

HRcamp to jedna z największych konferencji branżowych w Polsce, gromadząca co roku ponad 350 uczestników. Skierowana jest głównie do specjalistów z działów HR, employer brandingu, marketingu, szkoleń i rozwoju. To również szansa na spotkanie osób decyzyjnych z międzynarodowych oraz polskich organizacji.

 

Przyciągaj. Zatrzymaj. Monitoruj.


HRcamp od lat charakteryzuje się wysokim poziomem merytorycznym oraz unikalną tematyką

i międzynarodową rangą wydarzenia. W tym roku wśród prelegentów znaleźli się między innymi Kacper Sawicki z Papaya Films, Sebastian Drzewiecki z GSK oraz Marcel Horvath z Virgin Pulse. Całodzienna konferencja została podzielona na 3 bloki tematyczne - Przyciągaj, Zatrzymaj

i Monitoruj - uwzględniające prelekcje, panele dyskusyjne oraz praktyczne warsztaty.

 

Wizerunek pracodawcy to wypadkowa wielu działań. Od zadbania o procesy rekrutacyjne, przez dostosowanie komunikacji do grup docelowych, do spójnych, zgodnych z wartościami działań wizerunkowo-rekrutacyjnych. Podczas prelekcji ze ścieżki Przyciągaj zaprezentujemy best practices

z zakresu rekrutacji, employer brandingu i wizerunku pracodawcy.

 

Odpowiedni dobór benefitów i ścieżek kariery to jedne z głównych czynników warunkujących zgrany

i dobrze funkcjonujący team. W dzisiejszych czasach wellbeing to coś więcej niż nagłówek w artykule HR. Więcej o tym jak utrzymać i rozwijać talenty w organizacji opowiedzą prelegenci ze ścieżki Zatrzymaj.

 

Podstawa strategii i analityki to jeden z głównych obszarów do opanowania przez entuzjastów employer brandingu. Bez wskaźników nie możemy być przekonani o słuszności jakichkolwiek działań. W trakcie wystąpień ze ścieżki Monitoruj przekonamy się, że w obszarze HR i EB mamy ich naprawdę dużo!

 

X lat tradycji

 

 

To już X raz, kiedy zapraszamy wszystkich głodnych HRowej wiedzy, kontaktów i inspiracji. Poprzednie edycje miały miejsce w warszawskim Kinie Praha, w tym roku spotkamy się w hotelu Airport Okęcie.

 

'Za nami kilka lat spotykania się co roku w świetnej i nieformalnej atmosferze. Z roku na rok jest dużo więcej wystąpień i są coraz lepsze. My też jako HRowcy się w tym kształcimy, szlifujemy swoje kompetencje. Również coraz lepsze są te wdrożenia, które się dzieją w polskim HR i to naprawdę widać podczas HRcamp.' - mówi Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute.

 

Gala EBstars

Same prelekcje i warsztaty to zdecydowanie za mało. Po merytorycznej i praktycznej części konferencji startujemy z galą Employer Branding Stars czyli najbardziej prestiżowego polskiego konkursu employer brandingowego. Podczas tegorocznej edycji zaprezentujemy intro do 3 najlepszych casów oraz nagrodzimy zwycięzców w każdej z 7 kategorii. Nie zabraknie również okazji do networkingu.

 

Dziel się wiedzą z najlepszymi i daj się zainspirować!

 

Jeśli mielibyśmy jednym zwrotem opisać HRcamp, to zdecydowanie będą to ludzie, którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem. To niepowtarzalna szansa na dotarcie do osób decyzyjnych z działów HR, employer brandingu i marketingu. To okazja do nawiązania nowych kontaktów i zbudowanie bazy klientów. To inspiracja i możliwość dzielenia się doświadczeniem z największymi autorytetami z branży. To przede wszystkim praktyka - najlepsze case studies i rozwiązania z zakresu HR i employer brandingu.

 

Co tu dużo mówić: szykuje się coś niesamowitego, co na zawsze zostanie w życiu każdego HRowca. Do zobaczenia 9 października!

 

Przy zapisach do końca sierpnia obowiązuje rabat 20%, a do końca września 10%.

 

Agendę wydarzenia, formularz zgłoszeniowy oraz więcej informacji na temat tegorocznej edycji znajdziecie na stronie https://hrcamp.pl/.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.