zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Znajdź swoje miejsce w zawodowym wszechświecie

 

 

Jeśli na samą myśl o pójściu do pracy nie odczuwasz dreszczyku ekscytacji, a wręcz przeciwnie - niechęć i rezygnację, to znak, że czas na zmiany. Mamy dobrą wiadomość: nie musisz zmieniać siebie, możesz zmienić pracę! Wpadnij 23 października do wrocławskiej Hali Stulecia na nieziemskie targi pracy Career EXPO i poznaj swojego przyszłego pracodawcę!

 

Różnice są dobre

 

Dzisiejszy świat oferuje nam wiele możliwości rozwoju w przeróżnych, interesujących nas dziedzinach. Paradoksalnie, bardzo często mamy tendencję do pozostawania w bezpiecznym

i znanym przez nas środowisku, nawet jeśli czujemy się w nim obco. Na siłę próbujemy dopasować się do sztywnych norm, które często są sprzeczne z naszymi wartościami. A gdyby tak zaryzykować

i znaleźć pracodawcę, który podziela nasze spojrzenie na świat? Tej jesieni Career EXPO po raz kolejny daje szansę bezpośredniego spotkania z rekruterami topowych firm w Polsce. Najbliższa edycja targów pracy odbędzie się już 23 października we wrocławskiej Hali Stulecia, a wśród ponad 80 wystawców znajdą się największe i najprężniej rozwijające się firmy, jak na przykład ACN, Toyota, Mahle czy Credit Suisse. 

 

Poszukiwania w wielu wymiarach

 

Przestrzeń targowa to świetne miejsce na bezpośrednią interakcję z potencjalnym pracodawcą.

W trakcie luźnej rozmowy z pracownikiem danej firmy jesteśmy w stanie uzyskać informacje na nurtujące nas pytania i szybko stwierdzić, czy jej specyfika nam odpowiada. Jeśli jesteś zdecydowany, aby aplikować na konkretne stanowisko, doskonałym rozwiązaniem będzie dla Ciebie udział w Szybkiej Rekrutacji. Zarejestruj się na stronie www.careerexpo.pl, uzupełnij swój profil i umów na spotkanie z rekruterem bezpośrednio na targach Career EXPO. Potrzebujesz więcej czasu do namysłu? Podejdź do ściany Ofert Pracy, przejrzyj interesujące Cię ogłoszenia i aplikuj w dogodnym dla siebie terminie.

 

Keep calm i rozwijaj się

 

Dla tych, którzy pragną podnieść swoje szanse na rynku pracy organizatorzy przygotowali niemal 50 wartościowych szkoleń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego.

Dobrze znasz język angielski, marzy Ci się międzynarodowa kariera, ale perspektywa rozmowy kwalifikacyjnej w języku obcym sprawia, że dostajesz palpitacji serca? Warsztat Skończ z dukaniem po angielsku - zwłaszcza podczas rozmowy o pracę pomoże Ci oswoić się z lękiem, który Cię paraliżuje

i da szansę na zdobycie pracy w międzynarodowej firmie.

Czujesz, że świetnie sprawdziłbyś się w branży IT, ale nie masz pomysłu jak się za to zabrać? Koniecznie zajrzyj na szkolenie Jak zdobyć pierwszą pracę w IT? Skuteczne techniki i strategie.

A tym, którzy nie do końca wiedzą jeszcze w jakim kierunku chcieliby postawić swoje kroki z pewnością pomoże szkolenie pt. Zaplanuj swoją karierę z FRIS, na którym dowiedzą się jakie są ich naturalne predyspozycje i w jakiej pracy można najlepiej je wykorzystać.

 

Baw się i wygrywaj

 

To nie koniec atrakcji. Przez cały dzień uczestnicy będą mieli możliwość skonsultować swoje CV ze specjalistami z portalu InfoPraca, wziąć udział w mini sesjach coachingowych, które pozwolą odkryć własne możliwości, a także bezpłatnie wykonać profesjonalne zdjęcie.

Na tych, którzy czują w sobie ducha rywalizacji czekają dodatkowe atrakcje i konkursy - do wygrania między innymi książki, masaże, wejściówki do Escape Roomu czy lot w symulatorze samolotu.

 

 

Aby wziąć udział we wszystkich zaplanowanych aktywnościach wystarczy zarejestrować się na stronie https://careerexpo.pl/targi-pracy/wroclaw. Udział w targach jest bezpłatny - po dokonaniu rejestracji bilet pojawi się w profilu uczestnika.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.