zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Cyberbezpieczeństwo zaczyna się od każdego z nas - podejście SOFTSWISS

 

Artem Bychkov

 

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z partnerskimi centrami rozwoju

w Warszawie i Poznaniu, weźmie udział w tegorocznej edycji Code Europe - jednej z największych konferencji technologicznych w Europie Środkowej i największej tego typu inicjatywie

w Polsce. Firma po raz kolejny zaprezentuje swoją ekspertyzę technologiczną, przyszłościowe podejście oraz zaangażowanie w dzielenie się wiedzą.

 

Jednym z kluczowych punktów programu będzie wystąpienie Artema Bychkova, zastępcy dyrektora ds. bezpieczeństwa w SOFTSWISS, zatytułowane "Groundhog Day: Lessons from

20 Years in Security". W ramach prelekcji Artem, opierając się na dwóch dekadach doświadczenia, przedstawi niezmienne wyzwania, z jakimi mierzą się współczesne organizacje - od powtarzających się błędów technicznych po czynniki ludzkie i systemowe luki wynikające z niedoskonałości kultury organizacyjnej.

 

Łącząc poczucie humoru z wiedzą praktyczną, Artem poprowadzi słuchaczy przez powtarzające się antywzorce w obszarze cyberbezpieczeństwa, ilustrując je przykładami zaczerpniętymi z realnych sytuacji.

 

"Cyberbezpieczeństwo nie jest już wyłącznie domeną działu IT. Dotyczy każdej osoby w organizacji. Od programistów i menedżerów produktu, przez działy HR i marketingu - każdy członek zespołu odgrywa rolę w utrzymaniu bezpieczeństwa systemów i ochronie danych. Budowanie kultury odporności na cyberzagrożenia oznacza podejmowanie świadomych decyzji w codziennej pracy" - podkreśla Artem Bychkov.

 

Na początku roku marka SOFTSWISS zaznaczyła swoją obecność na arenie międzynarodowej, prezentując zaangażowanie w obszarze cyberbezpieczeństwa podczas konferencji Africa Tech Week

w Kapsztadzie. Artem Bychkov wygłosił tam prelekcję zatytułowaną "Resilience by Design", w której zwrócił uwagę na rosnącą skalę cyberprzestępczości w rozwijających się gospodarkach cyfrowych. Podkreślił znaczenie projektowania systemów bezpiecznych już na etapie ich tworzenia - zwłaszcza

w szybko rozwijających się regionach, takich jak Republika Południowej Afryki, która znajduje się obecnie wśród krajów najbardziej dotkniętych stratami finansowymi wynikającymi z cyberataków.

 

Szacuje się, że do 2026 roku globalne koszty cyberprzestępczości przekroczą 15 bilionów dolarów. Wraz z rosnącą adaptacją usług chmurowych i sztucznej inteligencji, zwiększa się również powierzchnia ataku i stopień zaawansowania działań cyberprzestępców. W tym kontekście SOFTSWISS konsekwentnie wzmacnia swoje działania na rzecz wdrażania odporności na wszystkich poziomach - zarówno w zakresie produktów, jak i procesów operacyjnych. Firma rozwija proaktywną kulturę bezpieczeństwa, umożliwiając klientom, partnerom i pracownikom pełnienie roli świadomych i zaangażowanych obrońców w coraz bardziej połączonym cyfrowo świecie.

 

O marce SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku świętowała 15-lecie działalności. W 2013 roku jako pierwsza firma w branży iGaming wprowadziła obsługę kryptowalut. Główne centra rozwoju firmy mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Obecnie zespół SOFTSWISS liczy ponad 2 000 pracowników, w tym specjalistów pracujących w modelu zdalnym.

 

Materiał partnera.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.