Inteligencja emocjonalnaZarządzanie zespołemBudowanie relacjiPrzywództwoMobbing i dyskryminacjaOrganizacja pracyUmiejętności sprzedażowe
Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu
SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i...

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to...

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie.  Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie
Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego...

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu...

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i...

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak specjalistów

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak specjalistów

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91%...