zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

O ZAROBKACH CZASEM NIE ROZMAWIAMY NAWET Z RODZINĄ

Na pytanie „Kto wie, ile zarabiasz?” 7 proc. specjalistów odpowiada „nikt”. Jeśli Polacy dzielą się informacją o swoich zarobkach, to zazwyczaj z najbliższymi osobami – partnerami, rodzicami i przyjaciółmi. Jednak jak wynika z raportu Hays i kancelarii Baker McKenzie, w gronie pracowniczym wynagrodzenia wciąż spowija mgła tajemnicy, a w firmach zasadniczo nie rozmawia się o płacach.

19% firm finansów i nieruchomości mówi o zwolnieniach, ale 46% organizacji nie planuje zmian w zespołach

Od kwietnia do końca czerwca 3 na 10 firm z sektora finansów & nieruchomości chce zatrudniać nowych pracowników, a zmniejszenie liczby etatów przewiduje 2 na 10 organizacji. Niemal połowa pracodawców (46%) nie chce w nadchodzących miesiącach zmian kadrowych, jedynie 3% respondentów nie zna planów najbliższy czas. Takie dane płynął z raportu „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”, w ramach którego firmy zdradzają swoje plany rekrutacyjne na II kwartał tego roku. 

Porównanie koszyków zakupowych w 2023 roku

Wysoka inflacja daje się we znaki mieszkańcom niemal całej Europy. W obliczu rosnących cen Polska wciąż stanowi atrakcyjny kierunek emigracji zarobkowej dla pracowników ze wschodu. Dla obywateli Ukrainy, Mołdawii, Białorusi czy Gruzji miesięczna płaca minimalna w Polsce jest nawet cztery razy większa, podczas gdy ceny produktów spożywczych są niższe lub pozostają na zbliżonym poziomie.

Wpływ wyników wyborów w USA na globalny rynek nieruchomości

Region EMEA jest zróżnicowany pod względem geopolitycznym, co w kontekście wygranej Joe Bidena i Partii Demokratycznej oznacza szereg konsekwencji natury ekonomicznej i biznesowej, które należy wziąć pod uwagę. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo ...

Danone - producent świeżych produktów mlecznych - wprowadza nowoczesną strukturę organizacyjną w Europie, by silniej skupić się na realizacji swojej misji.

 

Polska ważnym rynkiem w nowej organizacji.
Warszawa, 7 sierpnia 2017 r. - Polski oddział świeżych produktów mlecznych Danone stał się częścią nowej struktury europejskiej. Poza Polską skupia ona kraje bałtyckie, kraje Europy Wschodniej i kraje nordyckie - łącznie aż 13 państw, w których zatrudnionych jest 2000 pracowników. Dzięki temu Danone będzie mógł mocniej skupić się na realizacji swojej misji niesienia zdrowia przez żywność. Spodziewanych korzyści jest więcej.

 

 

Wprowadzana właśnie zmiana modelu zarządzania jest kolejnym krokiem w realizacji długofalowej strategii Danone, której przyświeca troska o zdrowie. Danone dąży do tego, aby pozytywnie wpływać na zdrowie konsumentów poprzez oferowane produkty oraz edukację żywieniową.  


Nowoczesna struktura organizacyjna


Trendy konsumenckie na rynku produktów mlecznych rozwijają się niemal równolegle w całej Europie, co powoduje, że rynki w poszczególnych częściach kontynentu, stają się do siebie coraz bardziej podobne. Biorąc pod uwagę tego rodzaju uwarunkowania, Danone stawia na ścisłą współpracę pomiędzy poszczególnymi krajami swojej nowej struktury. Szczególnie dotyczy to wprowadzania innowacji produktowych, czy prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych, co pozwoli na wzmocnienie synergii między rynkami. Zmiana niesie za sobą też nowe możliwości rozwoju zawodowego dla pracowników polskiego oddziału firmy.  


Zmiana za sterami Danone w Polsce i krajach bałtyckich


Dyrektorem Generalnym odpowiedzialnym za nową strukturę, skupiającą aż 13 krajów europejskich, został Paolo Tafuri. Przewodzi on nowemu, międzynarodowemu zespołowi zarządzającemu, w którym funkcję DYREKTORA RYNKU Polska i Kraje Bałtyckie oraz Prezesa Zarządu Danone Sp. z o.o. obejmuje Marek Wojtyna.  


Marek Wojtyna z grupą spółek DANONE związany jest od ponad 15 lat. Początkowo pracował w oddziale Świeżych Produktów Mlecznych w Polsce, następnie przez 10 lat zarządzał firmą Żywiec Zdrój, a ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Generalnego w oddziale Danone na Ukrainie.  


- Cieszę się, że wracam do polskiego oddziału, z którym związany byłem na początku swojej ścieżki zawodowej w grupie spółek DANONE - mówi Marek Wojtyna. Polska jest ważnym rynkiem, który postrzegam jako bardzo perspektywiczny. Produkty mleczne stanowią ważną część zdrowej diety. Niestety, w tej części Europy wciąż konsumujemy ich mniej niż w krajach Europy Zachodniej.

Dlatego obok wprowadzania innowacji, w Danone stawiamy na edukację żywieniową, co silnie wpisuje się w naszą misję, mówiącą o niesieniu zdrowia przez żywność. - dodaje Dyrektor Rynku.  
 

O Danone w Polsce


Pierwsze produkty mleczne Danone pojawiły się w Polsce w 1991 roku.  Obecnie, Danone Sp. z o.o. jest liderem w tworzeniu smacznych i zdrowych produktów mlecznych wysokiej jakości. Korzystamy z najlepszych surowców, eksperckiej wiedzy naszych pracowników i wieloletniego doświadczenia. Danone rozwija się dzięki zaangażowaniu swoich  pracowników  - w Polsce pracuje  ok 1200 osób, które tworzą  tak znane marki, jak m.in.: Activia, Danio, Danonki, Fantasia, Actimel, czy Jogurt Danone.


O grupie spółek DANONE


DANONE to światowy lider na rynku żywności dopasowanej do potrzeb odbiorcy na każdym etapie jego życia. W Polsce funkcjonują 4 spółki: Danone (świeże produkty mleczne), Żywiec Zdrój (woda i napoje), NUTRICIA (żywność dla niemowląt

i małych dzieci) oraz Nutricia Medyczna (żywność medyczna), które łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz wspólna misja, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Działamy w ramach 12 lokalizacji w Polsce, w których zatrudnienie znajduje łącznie niemal 3 500 osób.
Więcej informacji udziela:


Martyna Węgrzyn

Kierownik Działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów Polska i Kraje Bałtyckie

ul. Redutowa 9/23  01-103 Warszawa, Polska

telefon: +48 509 058 025

e-mail: martyna.wegrzyn@danone.com


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.