zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

1. Forum Employer Branding odbędzie się 15 listopada 2011 r. w Warszawie

15 listopada 2011 r. w Warszawie odbę™dzie 1. Forum Employer Branding, organizowane przez firmy Kalitero oraz Musmedia. Bę™dzie to spotkanie specjalistów zainteresowanych tematyką… strategicznego budowania wizerunku pracodawcy. Zaproszonych 13 prelegentów podzieli się swoimi opiniami, opowie czy i w jaki sposób firmy dbają o dobrą… reputacją™ jako pracodawcy, jakie stosują… narzę™dzia i programy komunikacyjne oraz jakie osią…gają… rezultaty.

Wiele firm podejmuje już strategiczne działania komunikacyjne w tym zakresie i stale rośnie grono tych, którzy rozważają… wprowadzenie systematycznych działań„ Employer Branding. Podczas 1. Forum Employer Branding zostaną… poruszone kwestie budowania strategii oraz roli specjalistów HR i PR w procesie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Organizatorzy spróbują… poszukać odpowiedzi na pytanie, czy Employer Branding jest częścią… strategii biznesowej firmy oraz jak dbać o koncepcje marki pracodawcy. Poruszone zostaną… sprawy związane z wagą… projektów Corporate Social Responsibility, wolontariatu pracowniczego oraz komunikacji rekrutacyjnej. Nie zabraknie praktycznych aspektów np. korzystania z portali społecznościach czy dbania o własne strony internetowe, zwłaszcza zakładki kariera i biuro prasowe. Wystąpienia podczas konferencji będą mie㇠formą™ prezentacji studiów przypadku oraz paneli dyskusyjnych. Organizatorzy zadbali o to, by pozyskać najlepszych ekspertów wywodzących się ze środowisk korporacyjnych, urzędów publicznych oraz małego biznesu. Wśród prelegentów, którzy już potwierdzili swój udział są… m.in.: Kuba Antoszewski (MIllward Brown SMG/KRC), Julita Dąbrowska (Akademia Kalitero), Konrad Jarowski (Goldenline), Urszula Płosarek (KPMG), Grzegorz Strauch (Urząd Dozoru Technicznego), Karolina Błońska (CR Navigator), Marek Kozłowski (Step Stone.pl), Barbara Lewandowska i Wojciech Żytkowiak (Jeronimo Martins Dystrybucja).


Organizatorzy stawiają… sobie za cel przybliżenie tematu ś›wiadomego budowania reputacji organizacji, jako pracodawcy. Czas trudności w pozyskiwaniu talentów jest bliższy niż może się to teraz wydawać rekruterom oraz zarządzającym. Globalizacja i większa mobilność na rynku pracy oraz starzejące się społeczeństwo największych gospodarek świata, sprawi, że niedługo o przewadze rynkowej firm, stanowić będą sukcesy związane z pozyskaniem, utrzymaniem i zaangażowaniem najlepszych dostępnych na rynku pracowników.


Organizatorzy:

Kalitero to agencja Public Relations założona w 2000 roku. Firma świadczy również usługi szkoleniowe pod marką… Akademia Kalitero oferując kompleksowe cykle szkoleń i kursów z zakresu Public Relations oraz szeroko pojętej komunikacji. Z organizowanych w Akademii Kalitero szkoleń„ skorzystać o wiele uznanych i liczących się firm i organizacji, w tym administracja publiczna i organizacje non-profit. Więcej na www.kalitero.com.pl 

Musmedia to agencja konsultingowo-eventowa, działająca od 2009 roku. Wydawca Plannera Akademickiego, organizator cyklicznych Targów Kariery oraz Femina Expo. Więcej na:

www.musmedia.pl

Informacje dodatkowe:
Julita Dą…browska, kalitero@kalitero.com.pl, tel. +501.597.504.
Aktualne informacje na www.forumemployerbranding.pl
 

 

KarieraManagera.pl
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.