Financial controller and Administration Manager

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Data publikacji: 11.06.2025 Do końca oferty:

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

Financial controller and Administration Manager

lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

numer referencyjny: 1193818/karieramanagerapl

forma zatrudnienia: Praca czasowa

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko Financial controller and Administration Manager odpowiedzialnej za koordynację procesów finansowych w naszych spółkach w Polsce, Hiszpanii, Belgii i Niemczech. Osoba na tym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do Zarządu oraz Group Controllera, zarządzać zespołem finansowym i dbać o sprawne funkcjonowanie procesów finansowo-administracyjnych.

Zakres obowiązków
  • Nadzór nad codziennymi operacjami finansowymi i zadaniami administracyjnymi w czterech krajach.
  • Zarządzanie i wsparcie zespołu finansowego (2 osoby).
  • Przegląd i analiza danych finansowych oraz sprawozdań przygotowanych przez zewnętrznych księgowych.
  • Przygotowywanie raportów grupowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych), prognoz i budżetów (dla Polski i Hiszpanii).
  • Zapewnienie terminowego składania dokumentacji podatkowej i finansowej.
  • Koordynacja projektów finansowych i podatkowych z doradcami zewnętrznymi.
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa mających wpływ na działalność spółki.
  • Ścisła współpraca z Zarządem, Group Controllerem oraz innymi działami w ramach grupy House of HR.
  • Obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Księgowanie transakcji w systemie finansowym oraz wsparcie zespołu.
  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi (przy wsparciu zespołu).
Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze księgowości lub controllingu.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych w Polsce.
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, podatki).
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Zaawansowana znajomość programu Excel.
  • Umiejętności analityczne, dokładność i elastyczne podejście do zadań.
Oferujemy
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
  • Elastyczne godziny pracy (25–32 godziny tygodniowo) lub pełen etat (do wyboru) 
  • Wsparcie zespołu i możliwość realnego wpływu na procesy finansowe.
  • Udział w strategicznym planowaniu finansowym firmy.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

Podobne oferty pracy

Kierownik Rozwoju Działu Pracy Tymczasowej

Klient JOBS.PL

Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju działu pracy tymczasowej w firmie. Nadzorowanie i optymalizacja procesów rekrutacyjnych i administracyjnych związanych z pracownikami tymczasowymi. ...

Warszawa (mazowieckie)

13.08.2025

Dodaj do ulubionych

Project Health and Safety Leader Manager- Kierownik ds. BHP dużego projektu

Klient JOBS.PL

ZADANIA: Kandydat na tym stanowisku odpowiedzialny będzie z integrację i zarzadzanie bezpieczeństwem i higieną pracy . Pełnić role głównego inspektora w sprawach BHP , nadzorować  bez ...

42.00 - 45.00 PLN

warszawa, dolnośląskie

05.09.2025

Dodaj do ulubionych

Product Manager - Elektronika

Randstad Polska Sp. z o.o.

Dla naszego Klienta z branży elektronicznej, który obecnie bardzo mocno się rozwija i powiększa swoje struktury, poszukujemy Product Managera, dlatego jeżeli posiadasz wykształcenie kierunkowe i doś ...

Warszawa (mazowieckie)

04.09.2025

Dodaj do ulubionych