zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Informacja prasowa

 

Firma Bosch nawiązuje współpracę z Amadeus i Chrome River w celu stworzenia kompleksowego rozwiązania do obsługi podróży służbowych

 

 

Amadeus, Chrome River i Bosch wspólnie opracują elektroniczny system obsługi podróży służbowych

 

Koncern Bosch, jeden z największych na świecie dostawców rozwiązań technologicznych i usług, zatrudnia około 402 tysiące osób, dlatego cyfryzacja narzędzi do zarządzania podróżami służbowymi stanowi strategiczny krok w jego rozwoju.

W ramach tej współpracy Bosch wdroży sztandarowy produkt firmy Amadeus do obsługi rezerwacji, cytric Travel, który zostanie zintegrowany z narzędziem do zarządzania wydatkami opracowanym przez Chrome River. Docelowe rozwiązanie pozwoli zarejestrować i rozliczyć wszystkie wydatki na podróże w skali korporacyjnej. Ponadto Bosch wdroży różne funkcje platformy Amadeus Mobile, dzięki czemu pracownicy będą mogli uzyskać wszystkie niezbędne informacje na każdym etapie podróży.

 

Zintegrowane rozwiązanie, opracowane przez firmę Amadeus we współpracy z Chrome River, jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania do zarządzania wydatkami, w idealny sposób zaspokaja potrzeby przedsiębiorstwa. Dzięki temu koncern Bosch będzie w stanie zarządzać

w systemie informatycznym organizacją podróży służbowych i wydatkami w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Francji, a docelowo również w innych krajach.

 

Zastosowanie systemu Amadeus cytric Travel, platformy Amadeus Mobile oraz rozwiązania Chrome River EXPENSE zapewni użytkownikom wygodną obsługę wszystkich etapów podróży, począwszy od planowania i rezerwacji, a skończywszy na rozliczaniu kosztów. Pracownicy firmy Bosch będą mogli także uzyskać pomoc w trakcie podróży. Obejmie to na przykład wskazówki dotyczące dojazdu, możliwość zamówienia przejazdów środkami transportu naziemnego, rezerwowanie stolików

 

w restauracjach i fotografowanie rachunków. Wszystkie funkcje będą dostępne w rozwiązaniu opracowanym specjalnie z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych.

 

W pełni cyfrowy proces uwzględnia różnorodne usługi związane z podróżami służbowymi, m.in. przeloty, usługi hotelowe i przejazdy samochodem oraz koleją.

 

 

Alan Rich, dyrektor generalny i współzałożyciel firmy Chrome River, powiedział: "Zaawansowane, w wysokim stopniu skalowalne rozwiązanie Chrome River do zarządzania wydatkami, zaprojektowane z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych, umożliwia przedsiębiorstwom o globalnym zasięgu stworzenie wygodnego systemu przeznaczonego dla wszystkich pracowników, niezależnie od ich miejsca pobytu i sposobu raportowania wydatków.

Dzięki ścisłej integracji produktu Chrome River z narzędziem do elektronicznej rezerwacji opracowanym przez firmę Amadeus, pracownicy koncernu Bosch będą mogli korzystać z najlepszych w swojej klasie rozwiązań, które nie tylko poprawią komfort pracy użytkowników, lecz także udostępnią osobom odpowiedzialnym za zarządzanie podróżami służbowymi i finansami rozbudowane mechanizmy kontroli kosztów".

 

Decius Valmorbida, prezes segmentu Travel Channels w firmie Amadeus, powiedział: "Przedsiębiorstwa muszą obecnie reagować na potrzeby osób podróżujących służbowo,

a jednocześnie pamiętać o kontroli kosztów i zapewnieniu zgodności z przepisami. Bardzo nas cieszy możliwość współpracy z firmami Bosch i Chrome River, dzięki której będziemy mogli dostarczyć firmie Bosch bardziej efektywne rozwiązania ułatwiające pracownikom podróże służbowe.

Podróż powinna być przyjemnością niezależnie od jej celu, dlatego chętnie pomożemy firmie Bosch zrealizować jej wizję w tym obszarze".

 

***

 

Informacje o firmie Amadeus

 

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej i lotniczej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

 

Amadeus zatrudnia około 16 000 pracowników na całym świecie i działa w ponad 190 krajach. Firma posiada oddziały w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 70 krajach na całym świecie. Grupa operuje w modelu biznesowym opartym na transakcjach. Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem "AMS.MC" oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.

 

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com. Informacje na temat branży turystycznej dostępne są na www.amadeus.com/blog oraz amadeuscontenthub.pl.

 

 

Kontakt dla mediów


Agencja Solski Communications
Monika Leszczyńska
Tel. +48 (22) 242 86 48, 577 744 410
Justyna Popiołek-Osial
Tel. +48 (22) 242 86 37, 604 993 428
Email: amadeus@solskipr.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.