Office & Culture Manager

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Data publikacji: 09.06.2025 Do końca oferty:

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

Office & Culture Manager

lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

numer referencyjny: 1193774/karieramanagerapl

forma zatrudnienia: Pełny etat

Dla naszego klienta międzynarodowej firmy, której biuro zlokalizowane jest w północno- wschodniej części Warszawy ( prawy brzeg Wisły) poszukujemy obecnie osoby na stanowisko : Office & Culture Manager.

Szukamy osoby, która stanie się sercem naszego biura – kimś, kto z pasją i zaangażowaniem zadba o codzienne funkcjonowanie przestrzeni pracy, wesprze Prezesa Zarządu i zespół HR oraz będzie współtworzyć przyjazną, zintegrowaną atmosferę wśród zespołu.

Jeśli:

  • masz około 2 lat doświadczenia w podobnej roli ( Asystent Biura/ Office Coordinator)
  • znasz język angielski na poziomie minimum komunikatywnym ( B2)
  • potrafisz działać samodzielnie, z inicjatywą i wysoką kulturą osobistą
  • lubisz ludzi, dbasz o detale i potrafisz tworzyć przestrzeń, w której inni czują się dobrze.czujesz się jak ryba w wodzie w organizacji spotkań, zarządzaniu kalendarzem i dokumentacją
  • masz „start-upowego ducha” – energię, pomysły i chęć do działania, lubisz, gdy coś się dzieje
  •  i to Ty jesteś tą osobą, która sprawia, że się dzieje

to może być Twoje miejsce!

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • będziesz zarządzać harmonogramem Prezesa, planować spotkania i dbać o to, by wszystko działało jak w zegarku.
  • sporządzisz notatki ze spotkań i przypilnujesz, by żadne ważne ustalenie nie umknęło w natłoku zadań.
  • zadbasz o sprawny obieg korespondencji, dokumentacji i procesów decyzyjnych.
  • zaplanujesz służbowe wyjazdy i zadbasz o ich rozliczenie – bez stresu i niespodzianek.
  • zadbasz o estetykę, porządek i codzienne zaopatrzenie, by każdy dzień w biurze zaczynał się dobrze.
  • będziesz łączyć świat zewnętrzny z naszym biurem, dbając o sprawne serwisy i dostawy.
  • Twoim celem będzie stworzenie przestrzeni, w której po prostu dobrze się pracuje.
  • zostaniesz współorganizatorem wydarzeń i inicjatyw wellbeingowych – od integracji po akcje prozdrowotne – będziesz mieć realny wpływ na atmosferę w firmie.
  • pomożesz w komunikacji wewnętrznej i działaniach HRBP, by każdy czuł się dobrze poinformowany i zaopiekowany.
  • razem z nami będziesz wzmacniać kulturę opartą na trosce, współpracy i wzajemnym szacunku.

Co zyskujesz, dołączając do nas?

  • umowę o pracę od pierwszego dnia
  • atrakcyjne wynagrodzenie + premię roczną
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowy
  • dodatkowe ubezpieczenie
  • pakiet świadczeń socjalnych:
  • zniżki na produkty firmy

Jeżeli ta oferta brzmi ciekawie, nie zwlekaj. Aplikuj już dzisiaj!

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

Podobne oferty pracy

Kierownik Rozwoju Działu Pracy Tymczasowej

Klient JOBS.PL

Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju działu pracy tymczasowej w firmie. Nadzorowanie i optymalizacja procesów rekrutacyjnych i administracyjnych związanych z pracownikami tymczasowymi. ...

Warszawa (mazowieckie)

13.08.2025

Dodaj do ulubionych

Project Health and Safety Leader Manager- Kierownik ds. BHP dużego projektu

Klient JOBS.PL

ZADANIA: Kandydat na tym stanowisku odpowiedzialny będzie z integrację i zarzadzanie bezpieczeństwem i higieną pracy . Pełnić role głównego inspektora w sprawach BHP , nadzorować  bez ...

42.00 - 45.00 PLN

warszawa, dolnośląskie

05.09.2025

Dodaj do ulubionych

Product Manager - Elektronika

Randstad Polska Sp. z o.o.

Dla naszego Klienta z branży elektronicznej, który obecnie bardzo mocno się rozwija i powiększa swoje struktury, poszukujemy Product Managera, dlatego jeżeli posiadasz wykształcenie kierunkowe i doś ...

Warszawa (mazowieckie)

04.09.2025

Dodaj do ulubionych